valideret tæller!
Fra : Mikkel Rue

Dato : 25-01-07 09:57

Hej NG

Jeg har lavet en side som validerer korrekt (www.faareklip.dk) og
det må den gerne blive ved med, men når jeg sætter en tæller på
fra f.eks. chart.dk eller en anden udbyder så validerer den ikke
mere...

Er der nogen herinde som har en tæller der validerer XHTML 1.1 så
vil jeg blive meget glad

Mikkel Rue

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 25-01-07 11:52

Mikkel Rue wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> [...]
> mere...
>
> Er der nogen herinde som har en tæller der validerer XHTML 1.1 så

Prøv at kikke på chart koden, der kan være nogle / du skal rette for
at det er xhtml

PerR

Fra : Lars Raaby

Dato : 26-01-07 08:44

Mikkel Rue skrev:
> [...]
> mere...
>
> Er der nogen herinde som har en tæller der validerer XHTML 1.1 så

line 52 column 9 - Warning: trimming empty <h1> du har en tom h1
line 54 column 14 - Warning: trimming empty <p> du har en tom p

--
MVH Lars

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 26-01-07 18:58

Lars Raaby skrev:

> line 52 column 9 - Warning: trimming empty <h1> du har en tom h1
> line 54 column 14 - Warning: trimming empty <p> du har en tom p

Det er et glimrende eksempel på at HTML-tidy giver warnings om noget som
W3C validatoren ikke har nogen problemer med overhovedet:
<http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.faareklip.dk%2F>
melder i hvert fald det samme som spørger, nemlig "nul huller".

Mvh

Jesper Brunholm

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 26-01-07 19:01

Mikkel Rue skrev:
> [...]
> mere...
>
> Er der nogen herinde som har en tæller der validerer XHTML 1.1 så

Jeg ved godt at det ikke er et svar på dit spørgsmål, men hvorfor vil du
have en synlig tæller? Statistik er for mig at se et redskab som
webmaster har for sig selv omme "i baglokalet", det er kun
gymnasidrengene der tror at det er sejt at kunne forevise "1200 hits
denne måned" ?

Mvh

Jesper Brunholm