border i mozilla og opera
Fra : birgitte sørensen

Dato : 21-01-07 18:48

Hejsa,

Jeg har lavet en tabel, som jeg har stylet via CSSarket. Jeg har
blandt andet givet den nogle borders - men de kan ikke ses i
mozilla og opera - kun i IE ?

Jeg har valideret såvel stylesheet som html dokument og der er
ingen fejl.

Nogen der kender til det problem ?

Venligst

Birgitte

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-01-07 19:19

birgitte sørensen skrev:
> [...]
> mozilla og opera - kun i IE ?
>
> Jeg har valideret såvel stylesheet som html dokument og der er

Hej Birgitte

Kan du komme med et link eller koden?

Mvh. Martin

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-01-07 19:34

Martin Ploug wrote:

> Kan du komme med et link eller koden?

Ikke kode, tak. Et link, så vi kan se siden live.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-01-07 19:23

birgitte sørensen wrote:
> Hejsa,
>
> Jeg har lavet en tabel, som jeg har stylet via CSSarket. Jeg har
> blandt andet givet den nogle borders - men de kan ikke ses i
> mozilla og opera - kun i IE ?

Vil du ikke nok være rar at komme med et link til din side, så vi kan se
problemet. Så slipper vi for at sidde og gætte.

> Jeg har valideret såvel stylesheet som html dokument og der er
> ingen fejl.

Ros til dig. Det forsømmer mange desværre.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : birgitte sørensen

Dato : 21-01-07 20:34

Erik Ginnerskov wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> problemet. Så slipper vi for at sidde og gætte.

> Ros til dig. Det forsømmer mange desværre.

Jeg skulle lige lægge den op på serveren. Den findes på
www.test.canigou.dk.

Fra : Martin Ploug

Dato : 21-01-07 21:33

birgitte sørensen skrev:

> Jeg skulle lige lægge den op på serveren. Den findes på
> www.test.canigou.dk.
>
> Venligst
> Birgitte

Hej

Jeg har ændret lidt i css'en, og det ser ud til at virke.

table { table-layout: fixed;
width: 660px;
border-color: #db0b07;
border-style: solid;
border-left: 1px solid #db0b07;
border-right: 1px solid #db0b07;
border-bottom: 0px;
border-top: 0px;
border-collapse:collapse;
}
.menu {width: 660px;
border-color: #db0b07;
border-style: solid;
border-left: 0px;
border-right: 0px;
border-bottom: 1px solid #db0b07;
border-top: 1px solid #db0b07;

}

Mvh. Martin

Fra : birgitte sørensen

Dato : 22-01-07 10:45

> Hej
>
> Jeg har ændret lidt i css'en, og det ser ud til at virke.

> [...]
Hej Martin,

Tusind tak for hjælpen - Det ser fint ud nu !

Er der der nye standarder for CSS ?

Vh

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-01-07 22:51

birgitte sørensen wrote:

> Jeg skulle lige lægge den op på serveren. Den findes på
> www.test.canigou.dk.

Lav denne tilføjelse i din css:

..menu td {
border: 1px solid #db0b07;
}

Så får du pæne røde kanter om dine menupunkter.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : birgitte sørensen

Dato : 22-01-07 10:48

> [...]

> border: 1px solid #db0b07;
> }
>
> Så får du pæne røde kanter om dine menupunkter.

Hej Erik,

Også tak til input - det blev jo rigtig fint