Problemer med Javascript
Fra : hans01

Dato : 19-01-07 10:01

På min nye side, www.ellen.frac.dk har jeg ved hjælp af dreamveaver
lavet en javascript rollover, som i ved generere dreamveaver alle
koderne, nu er det sådan at siden vises i FF, kun baggrunden vises i
IE6, og i Opera er der blank siden, jeg har prøvet at validere siden
og får nogen med 27 fejl som skyldes javascript koderne. Jeg har lavet
rollover før uden problemer, er der nogen med en god ide?

Fra : Holst

Dato : 19-01-07 10:15

hans01 wrote:

> [...]
> og får nogen med 27 fejl som skyldes javascript koderne. Jeg har lavet
> rollover før uden problemer, er der nogen med en god ide?

Ja, start med at ret den første fejl. Erfaringen siger, at en enkelt
fejl i starten af et dokument kan være årsagen til mange af de
efterfølgende.

Så ret én fejl af gangen og se, hvad resultatet er efterfølgende. For at
fjerne de 27 fejl er der sikkert fem eller mindre fejl, der skal rettes.

Fra : Holst

Dato : 19-01-07 10:21

Holst wrote:

> Så ret én fejl af gangen og se, hvad resultatet er efterfølgende. For at
> fjerne de 27 fejl er der sikkert fem eller mindre fejl, der skal rettes.

Kiggede lige på din side. Faktisk skal du blot rette den første fejl for
at få hele siden til at validere.

Fra : hans01

Dato : 19-01-07 10:56

Holst skrev:

> Kiggede lige på din side. Faktisk skal du blot rette den første fejl for
> at få hele siden til at validere.

Fantastisk det prøver jeg lige, tusind tak, ellers vender jeg lige
tilbage

Fra : hans01

Dato : 19-01-07 11:05

hans01 skrev:

> Fantastisk det prøver jeg lige, tusind tak, ellers vender jeg lige
> tilbage

Du havde fuldstændigt ret, der mangle et lukke tag. mange tak