Alternativ til Picasa webalbum
Fra : Studio Smalbro

Dato : 18-01-07 18:46

Jeg bruger Picasa som billedbrowser til mine digitalbilleder og det fungerer
fint. Jeg bruger det også til webalbums og det fungerer rigtigt godt også,
men jeg er ked af at skulle betale til Google for ekstra plads, når jeg nu
har masser af plads hos min webhost. Findes der et godt alternativ
kommercielt eller gratis til Picasa, som kan det samme som Picasa? Altså
BÅDE håndtere digitalbilleder og lave gode webalbums med mulighed for at
tilføje tekster - men som kan arbejde på en vilkårlig host?

Kh
Bjørn

Fra : jopa

Dato : 18-01-07 21:56

Studio Smalbro skriblede bla:
> [...]
> det samme som Picasa? Altså BÅDE håndtere digitalbilleder og lave
> gode webalbums med mulighed for at tilføje tekster - men som kan
Kig på http://www.minigal.dk/
Godt dansk program med masser af themes med mere.
Du skal blot kunne køre PHP på serveren

Bruger det selv
www.jp-web.dk/galleri

--