kode til deaktivering af billede værktøjsl~
Fra : JEK

Dato : 18-01-07 18:11

Hej

Jeg kan huske at have set en kode / vejledning på
hvordan man undgår at microsofts billede værktøjslinie
kommer frem når man fører musen over et billede
der ligger på hjemmesider, MEN jeg kan ikke huske
hvor jeg har set koden / vejledningen.

Kan I hjælpe ?

Hilsen
Jane

P.S. ved godt at folk kan højre klikke, men er ved at lave en hjemmeside for
en klub - og jeg kan IKKE overbevise dem om at når der klikkes på det lille
ikon til billedmappe, at folk KUN kommer ind i billedmappen på deres egne
computer.

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 19:45

"JEK" skrev:
> [...]
> kommer frem når man fører musen over et billede
> der ligger på hjemmesider, MEN jeg kan ikke huske

Hvis du vil fjerne den fra alle billeder på siden, kan du skrive:
i head.

--
Mvh SNA
http://siggis.dk/

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-01-07 20:21

Den 18-01-07 19.45 skrev SNA følgende:

> Hvis du vil fjerne den fra alle billeder på siden, kan du skrive:
> i head.

Men det kan snart være lige meget. Microsoft har set lyset og skrottet
værktøjslinjen i IE 7.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug computeren som båndoptager, og optag direkte i mp3-formatet med det

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 22:26

On Thu, 18 Jan 2007 20:20:57 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Men det kan snart være lige meget. Microsoft har set lyset og skrottet
> værktøjslinjen i IE 7.

Det var satans, kan de også lave noget fornuftigt?

Fra : JEK

Dato : 18-01-07 21:29

Hej SNA

Tusinde tak for hjælpen - det var lige det jeg skulle bruge.

MVH
Jane