? ang services på Telmores hjemmeside.
Fra : Morten Thomsen

Dato : 27-06-01 22:42

Hejsa

Jeg overvejer kraftigt at flytte abonnementet over til Telmore her
engang i Juli, når nu det kan gøres uden at skifte nr.

Og i den forbindelse har jeg lige et spørgsmål ang deres side.
Har de en sms-sender på siden? Altså sådan en hvor man logger ind, så
den sms der bliver sendt står med ens eget nummer som afsender, og uden
nogen reklamer osv. Det har de nemlig hos Sonofon, og den er jeg ret
glad for.

Har de ellers andre gode / sjove /superpraktiske ting på deres side, som
man skal vide lidt om.
Man kan jo desværre ikke få lov at kigge bag kulisserne når man ikke har
abonnemt hos dem.

Mvh
Morten Thomsen
This Message was sent from Morten Kargaard Thomsen
Come visit me @ http://www.thomsenweb.dk
Why is Australian beer served cold? So you can tell it from urine...

Fra : R.A.Nielsen.

Dato : 28-06-01 21:25

"Morten Thomsen" <thomsen@thomsenweb.dk> skrev:

> [...]
uden
> nogen reklamer osv. Det har de nemlig hos Sonofon, og den er jeg ret

Nej den service yder de ikke. Men du kan trygt benytte dem alligevel,
jeg har ny været kunde i 3 mdr. or har på intet tidspunkt oplevet noget
snavs.

> Har de ellers andre gode / sjove /superpraktiske ting
> på deres side, som man skal vide lidt om.

Læs deres FAQ grundigt igennem, den forklarer ALT til punkt og prikke.

> Man kan jo desværre ikke få lov at kigge bag
> kulisserne når man ikke har abonnemt hos dem.

Du kan da starte med at læse FAQ'n. Når du så bliver kunde, så kan du se
dit forbrugt med op til 24 timers forsinkelse. Den udspesifiserede
forbrugs oversigt hos TelMore er Sonofon's LANGT overlegent, nem og
overskuelig med pil opad!

--
Venlig hilsen: Rasmus.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Thïngmand

Dato : 29-06-01 07:55

> [...]
> den sms der bliver sendt står med ens eget nummer som afsender, og uden
> nogen reklamer osv. Det har de nemlig hos Sonofon, og den er jeg ret

Har du et link til den?

Fra : Jens Karstoft

Dato : 29-06-01 09:24

Man kan ikke bruge netop det link til noget, men hvis du kigger under
"Produkter & Service - mobil - services - sms", så finder du hvad du søger.

Mvh
Jens Karstoft
Tlf 22119265

--
Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
www.unlockzonen.dk
newsV_6.585$c63.39719@news000.worldonline.dk...

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 29-06-01 16:04

Hej

"Jens Karstoft" <Jens071@pop.k-net.dk> wrote:

>Få fjernet simlåsen på din mobiltelefon for 100,- lovligt hos
>www.unlockzonen.dk

Hm - Jae, det kan jo sagtens laves lovligt, i og med at det aldrig har
været, eller er, ulovligt

--
M.v.h. Ole®