Hjælp til CSS spalter.
Fra : Jesper

Dato : 12-01-07 10:00

Hej jeg er begyndt at lege lidt med css, efter at have læst en
tutorial på HTML.dk den handler bla. om spalter, jeg har prøvet
at ændrer lidt i det, og resultatet blev også fint i netscape,
men da jeg prøvede i explorer, så det helt forkert ud.
Er der nogle der ved, hvad der kan være er galt.

Min opløsning er 1024x768

http://smartstart.frac.dk/

Hilsen Jesper

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-01-07 10:15

Jesper skrev:

> [...]
> at ændrer lidt i det, og resultatet blev også fint i netscape,
> men da jeg prøvede i explorer, så det helt forkert ud.

Start med at validere din side. Du har ikke mindre end tre doctype-
erklæringer på siden - men ingen af dem er placeret korrekt (der
skal være præcis én, placeret før alle andre elementer).

Se evt. introduktion til validering her:
<http://www.html-faq.dk/1005.asp>
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jesper

Dato : 12-01-07 12:21

Tak for hjælpen nu virker det.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-01-07 12:37

Jesper skrev:

> Tak for hjælpen nu virker det.

Velbekomme. Hvis du vil gøre lidt til gengæld, må du gerne læse min
signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen