Matt Wrights gæstebog
Fra : Martin Ulf Sørensen

Dato : 06-01-07 13:48

Hej derude!

Er der nogen af jer eksperter der kan forklare hvordan man sætter
Matt Wrights gæstebog op? Jeg har ingen anelse om hvordan dette
virker!! Er der nogen som har erfaring med dette?

Se evt. http://www.scriptarchive.com/guestbook.html

Tak for hjælpen!

Mvh.
Martin

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 07-01-07 13:04

Martin Ulf Sørensen skriblede bla:
> Er der nogen af jer eksperter der kan forklare hvordan man sætter
> Matt Wrights gæstebog op? Jeg har ingen anelse om hvordan dette
> virker!! Er der nogen som har erfaring med dette?

Jeg kan sagtens hjælpe med det, men netop denne gæstebog skal du holde dig
fra.
Den er så hullet at spammere uden besvær kan smide deres lort deri.
Dette kan du se ved at besøge deres demo:
http://www.scriptarchive.com/demos/guestbook/guestbook.html

Check www.hotscripts.com og find en med et ordentligt spamblock, hvis det
snart findes

--