Ændring af title ved aktivering af embed
Fra : Kristian Frost

Dato : 04-01-07 20:19

Hej NG
Så har jeg problemer igen.
Denne gang har jeg lavet et flash element i mediator 8, og sat det ind på
min side. Det virker også fint, men når jeg så åbner den i IE og den beder
mig om at "klikke på dette element for at aktivere det" og jeg gør det,
ændres titlen til #, og det kan jeg ikke forstå.
Mit flashelement ser sådan her ud:
<EMBED SRC=main.swf WIDTH=128 HEIGHT=32
quality=high bgcolor=#000000
menu="false"
NAME="MyMovie" ALIGN="" TYPE="application/x-shockwave-flash"
PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">
</EMBED>
Håber i kan hjælpe,
-Kristian Frost

Fra : Martin Ploug

Dato : 06-01-07 02:05

Kristian Frost skrev:
> [...]
> quality=high bgcolor=#000000
> menu="false"
> NAME="MyMovie" ALIGN="" TYPE="application/x-shockwave-flash"

Hej Kristian

Er det i den blå titellinje eller i adressefeltet, at der kommer en # ?

Prøv at skrive præcis, hvad der kommer til at stå, når du klikker på
elementet.

En # i adressefeltet betyder jo som regel, at det link, der er blevet
klikket på,
linker til den samme side som den man står på.

Det kan måske også være tilfældet her.

Altså hvis man i sin html skriver <a href="#">link</a> fører linket til
den samme
side, og der tilføjes et # i adressefeltet.

Måske har jeg helt misforstået det, men det var bare lige et bud.

Mvh. Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 06-01-07 02:11

Kristian Frost skrev:
> [...]
> quality=high bgcolor=#000000
> menu="false"
> NAME="MyMovie" ALIGN="" TYPE="application/x-shockwave-flash"

Hej igen

Kom lige i tanke om at der vist er noget med at man kan omgå det med at
man skal aktivere Flash'en.
Prøv f.eks. at læse artiklen her:
http://www.flashforum.dk/forum/viewtopic.php?p=4555

Prøv evt. at søge vide i Google efter SWFObject, hvis ovenstående ikke
virker.

Mvh. Martin