IE hack i css..
Fra : Kenny

Dato : 04-01-07 15:22

Hej

Jeg har en tabel der skal have en width på 100%, det resulterede i (uden
brug af noget som helst css) at jeg fik en kant mellem min tabel og
browserens vindue på ca 5-8 px. Før jeg redigerede var det ens i IE og FF.

Jeg har så rettet det via css i toppen og i venstre side, og højre side
i FF. Men i IE er der stadig et stykke ud til siden af browserens
vindues kant.

min css der virker i FF er:

style="position: absolute; left: 0px; top: 0px;">

Og det virker ikke at skrive "right: 0px;" også.

Nogen der kan hjælpe mig med at hacke IE;)

Kenny

Fra : Thrane

Dato : 04-01-07 15:37

"Kenny" <kenny@skummer.com> wrote in message
> [...]
> style="position: absolute; left: 0px; top: 0px;">
>
> Og det virker ikke at skrive "right: 0px;" også.
>
> Nogen der kan hjælpe mig med at hacke IE;)

Er det ikke "bare":

html, body {
margin: 0px;
}

Eller misforstår jeg dig?

/Thrane

Fra : Kenny

Dato : 04-01-07 15:48

Thrane skrev:
> "Kenny" <kenny@skummer.com> wrote in message

> Er det ikke "bare":
>
> html, body {
> margin: 0px;
> }
>
> Eller misforstår jeg dig?
>
> /Thrane

Tak !! Det var det jeg manglede ! Haha.

Kenny

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 04-01-07 15:39

Kenny skrev:
> [...]
> style="position: absolute; left: 0px; top: 0px;">
>
> Og det virker ikke at skrive "right: 0px;" også.
>
> Nogen der kan hjælpe mig med at hacke IE;)

Nu er 0 nul, så der skal ikke nogen enhedsbetegnelse
på.

Bortset fra det - har du sat margin og padding på
dine html, body elementer:
body {margin:0;padding:0;}?

Jørgen Farum Jensen
Håndbog i websidekonstruktion:
http://webdesign101.dk/wwwbog/udgave2/
..

Fra : Kenny

Dato : 04-01-07 15:48

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-01-07 17:04

Jørgen Farum Jensen skrev:

> Nu er 0 nul, så der skal ikke nogen enhedsbetegnelse
> på.

- men det er dog ikke forbudt at sætte en enhed på (0 = 0px = 0% =
0em etc.)
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 04-01-07 17:07

Kenny citerede 30+ linjer og tilføjede:

> Tak !! Det var det jeg manglede ! Haha

Kan du lokkes til at beskære dine citater? Se evt. min signatur.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kenny

Dato : 04-01-07 23:44

Jens Gyldenkærne Clausen skrev:
> Kenny citerede 30+ linjer og tilføjede:

> Kan du lokkes til at beskære dine citater? Se evt. min signatur.

Undskyld. Men syntes nu det var lidt sjovt:)

Kennu