Sides størrelse
Fra : Holst

Dato : 28-12-06 11:34

Jeg søger - og de findes sikkert - en side, som kan fortælle mig noget
om en given hjemmesides størrelse.

Ligesom jeg kan sende mine sider gennem http://validator.w3.org og få
dem valideret, så kunne jeg godt tænke mig at kunne sende dem igennem en
eller anden "optællingsmaskine", som måske kom med et output i stil med:

HTML - 23 kB
CSS - 10 kB
Billeder - 234 kb

og lignende.

Findes der en sådan tjeneste et eller andet sted på nettet?

Fra : Michael Haase

Dato : 28-12-06 12:02

Holst skrev dette den 28-12-2006 11:33:

> [...]
> dem valideret, så kunne jeg godt tænke mig at kunne sende dem igennem en
> eller anden "optællingsmaskine", som måske kom med et output i stil med:

Prøv at se på
http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/
om det er noget lignende det du søger

--
Michael Haase

Fra : Holst

Dato : 28-12-06 12:30

Michael Haase wrote:

> Prøv at se på
> http://www.websiteoptimization.com/services/analyze/
> om det er noget lignende det du søger

Tak skal du have. Det er præcis det, jeg søgte.