javascript og email
Fra : Ole Madsen

Dato : 23-12-06 09:50

Jeg har brugt to forskellige javascripts til beskyttelse af min email
adresse, men ingen af dem virkede rigtigt, har i et javascript der
virker, så det ikke bliver crawled af en søgemaskine der så sender spam ud?

Tak og glædelig jul

Ole

Fra : Benny Nissen

Dato : 23-12-06 10:03

Ole Madsen wrote:
> Jeg har brugt to forskellige javascripts til beskyttelse af min email
> adresse, men ingen af dem virkede rigtigt, har i et javascript der
> virker, så det ikke bliver crawled af en søgemaskine der så sender spam ud?

Det findes desværre ikke ...

--
Benny

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 24-12-06 17:10

Benny Nissen wrote:

> Det findes desværre ikke ...

Eller sagt på en anden måde:

Skal det være sikkert, skal man benytte asp eller php (afhængigt af, hvad
ens webhotel giver mulighed for) formmail, hvor den modtagende adresse slet
ikke sendes til browsere - eller spambotter.

--
God jul
Erik Ginnerskov

Fra : Ole Madsen

Dato : 25-12-06 09:04

Erik Ginnerskov skrev:

> [...]
> ens webhotel giver mulighed for) formmail, hvor den modtagende adresse slet
> ikke sendes til browsere - eller spambotter.

tak, det vil jeg prøve

Ole

Fra : lejf jessen

Dato : 25-12-06 10:51

Ole Madsen skrev:

> tak, det vil jeg prøve
>
> Ole
Hej Ole !

Jeg har brugt denne metode i årevis uden at få SPAM af den grund.:

> onmouseover="this.href='mai' + 'lto:' + 'eljessen' + '@' + 'lite.dk'"
> onfocus ="this.href='mai' + 'lto:' + 'eljessen' + '@' + 'lite.dk'">
> e-mail os</a></td>

Glædelig Jul

--
Mvh lejf jessen
@email -fjern "GRØN"

Fra : Ole Madsen

Dato : 26-12-06 08:12

lejf jessen skrev:

> Hej Ole !
>
> Jeg har brugt denne metode i årevis uden at få SPAM af den grund.:

> Glædelig Jul

tak, den vil jeg prøve

Ole

og glædelig jul