Farve effekt på Sort-Hvid billed
Fra : Anders Møller Anders~

Dato : 20-12-06 14:02

Hej folkens.

Jeg har en række sort-hvid gif billeder på min hjemmeside, hvor
jeg gerne vil ha' sat en effekt på, så den sorte
farve bliver eks. blå. Den hvide/gennemsigtige farve skal ikke
ændres.
Jeg ved ikke om det overhovet kan laves i CSS men jeg håber på i
ved det.

På forhånd tak.
/Anders

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 20-12-06 15:58

Det kan det ikke. Åbn billedet i dit grafik program og skift farven
der.