Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE7 Indstillingsside
Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 01-02-07 12:43

Hej
Første gang programmet starter bliver man præsenteret for en
indstillingsside men, hos mig kommer der en tom side med scriptfejl i linie
27 med fejlen "et objekt var ventet" Det er jeg som sådan ligeglad med, men
siden bliver ved med at komme når jeg starter IE7 fra hurtigstart i stedet
for min startside. Hvordan slipper jeg af med den, eller kommer rigtig ind
på siden?
Håber på lidt hjælp her fra experterne
PFT
--
/Torben

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 02-02-07 00:32

"Torben (Tilst)" <torben.fejr@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> i stedet for min startside. Hvordan slipper jeg af med den, eller kommer

Åbenbart ingen der har nogle idéer, kan måske lokke en til at prøve om
fejlen også opstår ved dem?
Denne side:
http://runonce.msn.com/runonce2.aspx
Nu kom jeg jo til at se at det nok har noget at gøre msm messenger og den er
fjernet fra mit system, kan det være årsagen?
Anyway bare der er en der har et fif til at slippe af med den, så jeg kan få
den gamle startside igen, (den står stadig som startside i IE, altså den
gamle)

--
/Torben

Fra : JYH

Dato : 02-02-07 13:01

Torben (Tilst) wrote:

> Åbenbart ingen der har nogle idéer, kan måske lokke en til at prøve om
> fejlen også opstår ved dem?
> Denne side:
> http://runonce.msn.com/runonce2.aspx

Får IKKE fejlen her.

Fra : Torben \(Tilst\)

Dato : 02-02-07 16:31

> [...]
> Anyway bare der er en der har et fif til at slippe af med den, så jeg kan
> få den gamle startside igen, (den står stadig som startside i IE, altså

Jep! har fundet årsagen, min firewall blokerede for noget script, så nu
funker det bare igen ;-.)
--
/Torben