FF dur ik mere
Fra : Per H

Dato : 28-01-07 13:57

denne fejl kommer frem når jeg bruger FF. Har ellers altid virket
fint.

I IE er der ikke noget galt

--- the server does not have a DNS entry. Perhaps there is a
misspelling in the server name, or the server no longer exists.
Double-check the name and try again.
Vh Per

På med Skype.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-01-07 14:02

Den 28-01-07 13.57 skrev Per H følgende:
> denne fejl kommer frem når jeg bruger FF. Har ellers altid virket
> fint.

Hvordan får du vist fejlmeddelelsen? I Firefox eller får du slet ikke
åbnet Firefox?

Du forsøger at komme ind på en side, der ikke eksisterer. Prøv at skifte
til en anden startside.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor trin for tin-guide til opsætning og brug af Internet Explorer 7.

Fra : Per H

Dato : 28-01-07 14:11

On Sun, 28 Jan 2007 14:01:44 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> skrev:

>Hvordan får du vist fejlmeddelelsen? I Firefox eller får du slet ikke
>åbnet Firefox?

jo FF prøver at finde siden, og kommer senere med meddelsen

>Du forsøger at komme ind på en side, der ikke eksisterer. Prøv at skifte
>til en anden startside.

Jeg bruger ikke startsider, men det gælder faktisk alle sider jeg
prøver at komme ind på.

Jeg har forsøgt at geninstalere.

IE har ikke dette problem.

Vh Per

På med Skype.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-01-07 14:35

Per H skrev:

> jo FF prøver at finde siden, og kommer senere med meddelsen

Hvorfor står der "da." forrest i adressen? Skrev du det selv,
eller bliver det tilføjet af FF?

--
Bertel

Fra : Per H

Dato : 28-01-07 14:45

On Sun, 28 Jan 2007 14:34:37 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> skrev:

>Hvorfor står der "da." forrest i adressen? Skrev du det selv,
>eller bliver det tilføjet af FF?

jeg har ikke tilføjet det.

Er ved at hente en opdatering, men det kunne den heller ikke, "Den
kunne ikke verficere korektheden af versionen, så nu henter den hele
opdateringspakken"

..!! indtil videre har det kørt i 10 minutter . nærmest i ring

Vh Per

På med Skype.

Fra : Per H

Dato : 28-01-07 15:01

On Sun, 28 Jan 2007 14:34:37 +0100, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> skrev:

hvis jeg kører FF i sikker tilstand, virker det, hvis jeh sætter ahk,
elle steder.
Jeg prøver videre.

Vh Per

På med Skype.

Fra : Per H

Dato : 28-01-07 17:12

On Sun, 28 Jan 2007 15:01:06 +0100, Per H <tramanden@gmail.com> skrev:

> hvis jeg kører FF i sikker tilstand, virker det, hvis jeh sætter ahk,
>elle steder.
> Jeg prøver videre.

Ja så fik jeg brugt søndagen på det, men det virker, og jeg fik
reddet mine bookmarks, samt indstillinger. Forklaring har jeg ingen
af

Vh Per

På med Skype.