Kommer IE7 som automatisk opdatering til X~
Fra : Jakob Munck

Dato : 26-01-07 20:37

Jeg trode at IE7 ville komme som en automatisk opdatering til Windows XP og
derfor regnede jeg med at modtag den automatisk. Men det er ikke sket endnu.

Har andre modtaget IE7 som automatisk opdatering, eller skal alle downloade
den manuelt?

v.h.
Jakob

Fra : Max

Dato : 26-01-07 20:47

Hej Jakob

> Har andre modtaget IE7 som automatisk opdatering, eller skal alle
> downloade den manuelt?

Lidt tålmodighed skal der åbenbart til hvis man vil have den via update

http://www.microsoft.com/windows/ie/ie7/automaticupdates/default.mspx

Men til min 2003 server er den kommet via automatic update for længe siden.

--
Mvh Max

Fra : Kent

Dato : 26-01-07 22:25

Jakob Munck skrev:
> Jeg trode at IE7 ville komme som en automatisk opdatering til Windows XP og
> derfor regnede jeg med at modtag den automatisk. Men det er ikke sket endnu.
Den er kommet for længe siden på engelsk, jeg går ud fra, at du bruger
en dansk version.

> Har andre modtaget IE7 som automatisk opdatering, eller skal alle downloade
> den manuelt?
Min familie modtog IE7 via automatisk opdatering i løbet af sidste uge.
Men det kan selvfølgelig være, at Microsoft ikke har været hele randen
rundt.

--

Kent

Fra : Bc

Dato : 27-01-07 01:58

Jakob Munck skrev:
> [...]
>
> Har andre modtaget IE7 som automatisk opdatering, eller skal alle downloade

Jeg fik den automatisk for en uges tid siden XP Home SP2
mvh
Bc

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-01-07 12:53

Jakob Munck skrev:
> [...]
>
> Har andre modtaget IE7 som automatisk opdatering, eller skal alle downloade

Jeg er en af de heldige der ikke har modtaget den. Og mange tak
for det.
Der er jo en masse indlæg i gruppen hvor folk klager over deres IE7

--
MVH Lars

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-01-07 18:03

Lars Raaby skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Der er jo en masse indlæg i gruppen hvor folk klager over
> deres IE7

IE7 kører stort set ganske fornuftigt og er en klar forbedring i
forhold til IE6.

Der er rettet på nogle fejl og mangler i IE6, der gjorde Netscape
og Opera interessante - der er IE7 blevet meget bedre.

Jeg er meget tilfreds med den.

Men med alle nye produkter skal "folk" lige finde ud af dets
særheder, før de er helt tilfredse

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Lars Raaby

Dato : 27-01-07 21:42

Jan Vestergaard skrev:

> [...]
>
> Jeg er meget tilfreds med den.
>
> Men med alle nye produkter skal "folk" lige finde ud af dets særheder,

Nu er jeg den lykkelige bruge af Firefox. Og det har jeg tænkt at
blive ved.

--
MVH Lars
Det er muligt, jeg er en løgner, men jeg er i hvert fald en gentleman

Fra : N_B_DK

Dato : 28-01-07 11:07

In news:45bb85e2$0$15875$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Jan Vestergaard <jan@jve.invalid> typed:
> IE7 kører stort set ganske fornuftigt og er en klar forbedring i
> forhold til IE6.

Forbedring ? det må være en anden IE7 du har i forhold til den jeg har set
(og fjernet ligeså hurtigt igen)

> Der er rettet på nogle fejl og mangler i IE6, der gjorde Netscape
> og Opera interessante - der er IE7 blevet meget bedre.

Firefox er stadig meget mere interesant ;)

--
MVH.
N_B_DK