IE7 og aktiveX
Fra : Gamle

Dato : 25-01-07 19:06

Hej.

IE7 kan ikke vise f.eks. denne http://www.youtube.com:80/watch?v=Vx9UxzM3RQk
Jeg får at vide, at enten er Java script slået fra eller at skal installere
nyeste flashplayer. Men den har jeg og Java er også slået til.
Firefox kan godt vise ovenstående som er et videoklip, nappet fra dk.
fritid.bil.
Hvad kan der være galt?

Mvh.
Torben

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-01-07 21:37

Gamle skrev:

> IE7 kan ikke vise f.eks. denne
> http://www.youtube.com:80/watch?v=Vx9UxzM3RQk

Der er ingen problemer her. (IE7 + XP Pro)

> Jeg får at vide, at enten er Java script slået fra eller at
> skal installere nyeste flashplayer. Men den har jeg og Java er
> også slået til.

Java og javascript er ikke det samme. Har du tjekket at javascript
ikke er blokeret eller deaktiveret?

Hvilken udgave af Flashplayer har du?

--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Gamle

Dato : 25-01-07 23:23

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Java og javascript er ikke det samme. Har du tjekket at javascript
> ikke er blokeret eller deaktiveret?
>
> Hvilken udgave af Flashplayer har du?

Hej.

Jeg har Adobe flashplayer 9.0.28.0 og Java Sun JRE 1.5.0_10. Java er ikke
deaktiveret, men hvad mener du med blokeret?
Jeg har ingen problemer i Firefox, kun med www.danskespil.dk.
Iøvrigt bruger jeg XP home SP2 med alle opdateringer. AVG Pro antivirus og
Ashampoo Firewall.
Mvh.
Torben

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 25-01-07 23:31

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg har ingen problemer i Firefox, kun med www.danskespil.dk.
> Iøvrigt bruger jeg XP home SP2 med alle opdateringer. AVG Pro antivirus og
Prøv at klikke på den "gule" linje i under værktøjslinjen i IE 7.
Det har jeg gjort, når netop det problem, du skriver om,har vist sig.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : Gamle

Dato : 25-01-07 23:50

Hans-Jørgen Sindholt wrote:
> Prøv at klikke på den "gule" linje i under værktøjslinjen i IE 7.
> Det har jeg gjort, når netop det problem, du skriver om,har vist sig.

Hej.

Den gule linje har jeg ikke. Havde den i IE6.
Har prøvet og prøvet, men kan ikke finde hvor den slås til.
Men hvorfor optræder Adobe flashplayer ikke i tilføj/fjern programmer. Den
er jo installeret, ellers ville Firefox vel ikke kunne køre uden dette
problem.

Mvh.
Torben

Fra : John

Dato : 26-01-07 00:15

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvorfor optræder Adobe flashplayer ikke i tilføj/fjern
> programmer.

- gør den her..

> Den er jo installeret, ellers ville Firefox vel ikke kunne køre
> uden dette problem.

Bemærk: Forskellige versioner for IE og andre, fx FF:

http://www.filehippo.com/download_flashplayer_ie/

http://www.filehippo.com/download_flashplayer_firefox/

Un-installer mm kan downloades her:

http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/

Mvh John

Fra : Gamle

Dato : 26-01-07 00:25

John wrote:

> Bemærk: Forskellige versioner for IE og andre, fx FF:

> [...]

Hej John.

Tusind tak.

Så virker det.
Jeg kunne ikke få lov at afinstallere, men med dine links spiller det
perfekt.

Mvh.
Torben

Fra : John

Dato : 26-01-07 00:55

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Tusind tak.

Velbekomme!

> Så virker det.
> Jeg kunne ikke få lov at afinstallere, men med dine links
> spiller det perfekt.

Glimrende, og tak for tilbagemelding!

Mvh John