omgå filter...
Fra : kristian hansen

Dato : 25-01-07 10:54

hey...

jeg går på en skole hvor der er et filter hvor jeg ikke kan komme ind
på fx dating....

ved at bruge torpark kan jeg godt komme ind på disse sider men det
går vildt langsomt......

findes der andre browsere jeg kan bruge...? har prøvet med firefox,
netscape og et par andre... dem kan jeg heller ikke med....

hvad kan jeg ellers gøre for at gå gennem det filter...?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-01-07 12:04

kristian hansen skrev:

> hvad kan jeg ellers gøre for at gå gennem det filter...?

Skifte skole?

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-01-07 12:04

Den 25-01-07 10.53 skrev kristian hansen (slet SBHY1) følgende:

> jeg går på en skole hvor der er et filter hvor jeg ikke kan komme ind
> på fx dating....

Prøv at spørge dig selv, om der måske er en grund til, at skolen
blokerer for visse sider.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på nettrafikken med det gratis program Down2Home.