Menuliniens position i IE7
Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 22-01-07 20:26

Hej.

Siden jeg installerede opdateringen til IE7, har det irriteret mig at
menulinien ikke stod øverst i browservinduet, når den er aktiveret.

Ved lidt søgning på Google fandt jeg løsningen her:
http://www.tech-recipes.com/internet_explorer_ie7_tips1375.html

God fornøjelse.
--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Hans-Jørgen Sindholt

Dato : 23-01-07 00:21

"Svend Erik Jensen" <adressen@er.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> God fornøjelse.
> --
> Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards

Hallo --
Blot en kvittering for det gode tip.
Også jeg har været lidt irriteret over placeringen af menulinjen.
Det virker --- Tak skal du have.

Hans-Jørgen
www.sindholt.danmark.nu

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 24-01-07 12:59

Man kan "toggle" den med alt-tasten.

kmo

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 24-01-07 22:03

On Wed, 24 Jan 2007 12:59:04 +0100, kristian mikael de freitas olesen
wrote in dk.edb.internet.software.browser
<7fier2tfjh07ohoa2ccp6l3lk2f1luma4g@4ax.com>:

>Man kan "toggle" den med alt-tasten.

Jeps, men det var når den var aktiveret permanent at jeg synes den var
placeret "forkert"