Firefox - vil ikke afspille lyde og animat~
Fra : JYH

Dato : 22-01-07 12:06

I IE7 kan man hakke af, at man ikke vil have afspillet lyde
og animationer på hjemmesiderne.
Jeg kan ikke finde noget tilsvarende i Firefox 2.

Nogen der ved, hvordan man slår disse ting fra i Firefox?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-01-07 12:20

JYH skrev:

> I IE7 kan man hakke af, at man ikke vil have afspillet lyde
> og animationer på hjemmesiderne.
> Jeg kan ikke finde noget tilsvarende i Firefox 2.

Animationer kan styres med egenskaben image.animation_mode
(se <http://kb.mozillazine.org/Animated_images>)

Mht. lyd er det ikke så simpelt - men der er vist nogle
muligheder her:
<http://virtuelvis.com/archives/2005/04/disable-sound-firefox>
(jeg ville nok gå efter forslaget i kommentaren her:
<http://virtuelvis.com/archives/2005/04/disable-sound-firefox#cid3068>)
--
Bolig søges. Andel eller leje i Emdrup, Nordvest, Nørrebro,
Søborg eller Brønshøj, max 6000 pr. måned. Kontakt pr. mail -