ActiveX og IE7
Fra : christoffer@buur.inf~

Dato : 22-01-07 08:56

Hej, jeg har problemer med IE7 hvor den siger at activeX ikke er
installeret?
Men activeX er installeret, og jeg har tjekket mine indstilllinger,
activeX er også tilladt.

Har xp-home fuldt opdateret.

Er der andre der kender til problemet, eller kender en løsning?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-01-07 09:29

skrev:

> Hej, jeg har problemer med IE7 hvor den siger at activeX ikke
> er installeret?

Sker det på en bestemt side?
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk