problem med link
Fra : GK

Dato : 20-01-07 18:56

jeg har det problem at mine link i post og mail virker ikke når jeg klikker
på dem ,, er der nogen der kan give en forklarning på hvad det kan
skyldes,,
ps det skal lige siges at alle andre steder virker de godt nok
mvh gk ,

Fra : Steen Jensen

Dato : 20-01-07 19:07

> [...]
> skyldes,,
> ps det skal lige siges at alle andre steder virker de godt nok

Har du sat dit mail program som standard mail program ?

Mvh Steen Jensen

Fra : GK

Dato : 20-01-07 20:44

jep det har jeg

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-01-07 21:27

Den 20-01-07 20.43 skrev GK følgende:
> jep det har jeg

Ovenstående kan forhåbentlig belyse, hvorfor det er en god ide at svare
under det, man svarer på. Nå, men efter den sidebemærkning: Prøv at
angive din browser som standardbrowser.

Startknappen => Kontrolpanel => Tilføj eller fjern programmer => Angiv
programadgang og -standarder.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få nyheder serveret med RSS-læseren Feedreader.

Fra : John

Dato : 20-01-07 19:42

"GK" <piesel@mail.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har det problem at mine link i post og mail virker ikke når
> jeg klikker
> på dem

Prøv at holde CRTL nede mens du klikker

Mvh John

Fra : GK

Dato : 20-01-07 20:45

det hjælper heller ikke noget

Fra : Erik Nielsen

Dato : 21-01-07 00:56

> [...]
> skyldes,,
> ps det skal lige siges at alle andre steder virker de godt nok

Prøv at læs denne her:

http://www.infopackets.com/channels/en/windows/gazette/2003/20030107_web_links_in_outlook_express_dont_work_part_2.htm

Denne her del virkede sidste gang jeg havde samme problem:

Click Start -> Run, and then type in 'REGSVR32 URLMON.DLL'
(without the quotes). You should then have a dialog box telling you
that the procedure was completed

--
Venligst Erik N.

Fra : GK

Dato : 21-01-07 10:18

"Erik Nielsen" <dur@durikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Click Start -> Run, and then type in 'REGSVR32 URLMON.DLL'
> (without the quotes). You should then have a dialog box telling you

ak ja intet har det hjulpet ,,,, post link virker godt nok .. alså hvis det
står en mail adresse .. så åbner Outlook-Express
fint .. men et link som www.dba.dk den virker ikke ,,, har prøvet div
mirakkelkure

Fra : Carl Drud

Dato : 21-01-07 10:31

GK wrote:

> ak ja intet har det hjulpet ,,,, post link virker godt nok .. alså hvis det
> står en mail adresse .. så åbner Outlook-Express
> [...]

http://www.oehelp.com/ielnk.aspx

Carl