IE 4.0.1
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 19-01-07 20:56

Jeg har fået en lille ThinkPad 365X. Og jeg vil forfærdelig gerne
installere et program der kræver minimum IE 4.0.1. Jeg har prøvet, om
IE4.0 kunne gøre det, sdådan en fandt jeg, men nej det skal være
4.0.1. Den lille ThinkPad kører på Windows 95 og har ikke så
skrækkelig meget plads. Så de store ny IE duer ikke. Den har også kun
diskettedrev, men jeg klarer den indtil videre med at splitte filer i
floppy-størrelse. Usj.

Jeg har led og ledt på nettet og i mine gemmer, men jeg kan ikke finde
en IE 4.0.1 nogen steder. Er der ikke en eller anden flink person
herinde der kan hjælpe mig?

Den funktion, mit program efterlyser, er EnumDisplayMonitors. Kan den
skaffes på anden måde end IE 4.0.1?

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe 4652
http://www.varpelev.dk

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 19-01-07 21:07

Kirsten Bjorneboe skrev:

> [...]
> person herinde der kan hjælpe mig?
>
> Den funktion, mit program efterlyser, er EnumDisplayMonitors. Kan

Microsoft Internet Explorer 4.01 SP1 free download
http://www.freedownloadscenter.com/Network_and_Internet/Web_Browsers/Microsoft_Internet_Explorer.html

thomas
--
en smuk sang http://www.mariza.com/files/videos/MeuFadoMeu.mov
(Quick Time)

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 19-01-07 22:53

On Fri, 19 Jan 2007 21:07:00 +0100, "ThomasD \(dk\)"
<thomasdue@12move.dk> wrote:

>Microsoft Internet Explorer 4.01 SP1 free download
>http://www.freedownloadscenter.com/Network_and_Internet/Web_Browsers/Microsoft_Internet_Explorer.html

Tak for din hjælpsomhed. Desværre virker downloaden ikke. Men jeg har
måske misforstået noget? Pyt, John's link virkede.

Venlig hilsen
Kirsten

Fra : John

Dato : 19-01-07 21:40

"Kirsten Bjorneboe" <varpelev-delete@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse

> [...]
> ikke finde
> en IE 4.0.1 nogen steder. Er der ikke en eller anden flink

Her:

http://oldversion.com/program.php?n=msie

- eller her:

http://browsers.evolt.org/?ie/32bit

Mvh John

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 19-01-07 22:56

On Fri, 19 Jan 2007 21:40:13 +0100, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Her:
>
>http://oldversion.com/program.php?n=msie
>
>- eller her:
>
>http://browsers.evolt.org/?ie/32bit
>
>Mvh John

Tusind tak! Så er den i hus. Det undrer mig en anelse, hvorfor den
fylder ca. dobbelt så meget som IE 4.0, der var på 27 MB. Denne her er
52 MB.

Men jeg går i krig med at splitte den i morgen. Måske skulle jeg læse
lidt mere på, hvordan man får en parallel-kabelforbindelse til at
fungere mellem Windows 95 og Windows XP.Jeg har prøvet masser af gange
uden at få hul igennem. Men det er en anden snak, der ikke hører
hjemme her.

Venlig hilsen
Kirsten

Fra : John

Dato : 20-01-07 06:13

"Kirsten Bjorneboe" <varpelev-delete@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse

> Tusind tak!

Velbekomme!

> Det undrer mig en anelse, hvorfor den
> fylder ca. dobbelt så meget som IE 4.0, der var på 27 MB. Denne
> her er
> 52 MB.

Det er jo tendensen med nyere versioner. Sammenlign fx Windows,
Adobe Reader, ZoneAlarm, Yahoo Messenger o m fl. De bare vokser
og vokser!

Pc'erne bliver løbende hurtigere og stærkere, og samtidig vokser
brugernes krav. Det er vel blot en naturlig udvikling.

Mvh John

Fra : -=JF=-

Dato : 20-01-07 10:37

Den 20-01-2007, skrev John:

> Det er jo tendensen med nyere versioner. Sammenlign fx Windows, Adobe Reader,
> ZoneAlarm, Yahoo Messenger o m fl. De bare vokser og vokser!

Jo jo - men at vokse med 100% på en opgradering på 2. decimal er nu ret
overvældende
Der er jo ikke tale om en ny ver., men om en mindre rettelse.

--
Mvh John

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-01-07 14:43

Kirsten Bjorneboe <varpelev-delete@tdcadsl.dk> wrote:

<snip>

> [...]
> fungere mellem Windows 95 og Windows XP.Jeg har prøvet masser af gange
> uden at få hul igennem. Men det er en anden snak, der ikke hører

Den har da PCMCIA slot:

<http://www.thinkwiki.org/wiki/Category:365X>

Du ka' f.eks bruge et kabel netkort (D-Link, set til ca 250 kr i
Merlin). Eller køb et brugt i dk.marked-grupperne.