sløret skrift i IE7
Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 17:51

Hej.

Jeg har også fået det skidt til IE7 på min maskine og herefter virker
skriften sløret - i hvert fald, når dne markeres.

Kan det ikke "slås fra"

Fra : John

Dato : 18-01-07 18:01

"Knud Bergstein" <kn> skrev i en meddelelse

> Jeg har også fået det skidt til IE7 på min maskine og herefter
> virker skriften sløret - i hvert fald, når dne markeres.
> Kan det ikke "slås fra"

Jow heldigvis:

http://www.tech-recipes.com/rx/1166/ie7_turn_off_cleartype

Mvh John

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-01-07 18:04

Den 18-01-07 17.51 skrev Knud Bergstein følgende:

> Jeg har også fået det skidt til IE7 på min maskine og herefter virker
> skriften sløret - i hvert fald, når dne markeres.
>
> Kan det ikke "slås fra"

Ja:
http://kimludvigsen.dk/tips-internet-ie7-trin-indstillinger.html#cleartype

Rul lidt op på siden, hvis du ikke ved, hvordan du kommer ind til de
avancerede indstillinger.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Really Slick Screeensavers: Flotte pauseskærme - med lydeffekter.

Fra : -=JF=-

Dato : 18-01-07 18:49

Knud Bergstein forklarede:

> Jeg har også fået det skidt til IE7 på min maskine og herefter virker
> skriften sløret - i hvert fald, når dne markeres.

Du får det til at lyde som om at det er sket bag din ryg... Du har
aktivt *valgt* at installere den - med mindre at du har en anden til at
administrere din maskine

--
Mvh John

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-01-07 21:51

-=JF=- skrev:

> Du får det til at lyde som om at det er sket bag din ryg... Du
> har aktivt *valgt* at installere den - med mindre at du har en
> anden til at administrere din maskine

Nu ved jeg ikke om du med "den" hentyder til ClearType eller IE7,
men det er et faktum at ClearType automatisk slås til når man
installerer IE7. Første gang programmet starter bliver man
præsenteret for en indstillingsside hvor man kan slå det fra igen,
men man skal aktivt vælge det fra - ikke til - når man har
installeret IE7.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 21:56

"-=JF=-" <null@null.invalid> skrev i en meddelelse
> Knud Bergstein forklarede:

> Du får det til at lyde som om at det er sket bag din ryg... Du har aktivt
> *valgt* at installere den - med mindre at du har en anden til at
> administrere din maskine

Min arbejdsplads tillader ikke, at jeg selv installerer (og vælger disse)
programmer.

Fra : -=JF=-

Dato : 18-01-07 22:49

Michael Sørensen har bragt dette til os:

> Min arbejdsplads tillader ikke, at jeg selv installerer (og vælger disse)
> programmer.

Nej - og så falder du jo ind under den undtagelse jeg skriver til sidst

--
Mvh John