Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Sputnik TV - fejl
Fra : Ukendt

Dato : 17-01-07 21:53

Hej.

Jeg har et problem. Både i IE7, Firefox og Opera.

Jeg forsøger at se klip i TV2 Sputnik (gratis klip).

Men når jeg k.likker på klippene, skrives der "der er opstået en fejl på
siden" nede i systemlinien.

Mine bekendte kan fint se klippene i samme browsere.

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-01-07 11:37

Michael Sørensen skrev:

> Jeg har et problem. Både i IE7, Firefox og Opera.
>
> Jeg forsøger at se klip i TV2 Sputnik (gratis klip).
>
> Men når jeg k.likker på klippene, skrives der "der er opstået
> en fejl på siden" nede i systemlinien.

Prøv at give et eksempel på et klip der fejler.

Jeg prøvede lige herfra - i FF får jeg enten en besked der
fortæller at man skal benytte IE6 eller også en boks hvor man skal
vælge kvalitet (Høj / Normal) - og herfra kan man ikke komme
videre.

Javascriptkonsollen i FF melder følgende fejl:

,----
| this._quality.indexOf is not a function
|
| http://sputnik-dyn.tv2.dk/js/SystemTest.js.php
| Linje 111
`----

IE7 giver en lignende fejlmeddelelse:

| Objektet understøtter ikke denne egenskab eller metode

- og Opera melder sør'me også fejl:

,----
`----

> Mine bekendte kan fint se klippene i samme browsere.

Har de også IE7 installeret?
eller Brønshøj, max 6000 pr. måned.
Kontakt pr. mail - nospam(at)gyros.dk
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 16:21

> Prøv at give et eksempel på et klip der fejler.

Det er dem alle. Jeg kan ikke se et eneste klip

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 18-01-07 16:37

Michael Sørensen skrev:

> Det er dem alle. Jeg kan ikke se et eneste klip

Jeg modtager Sputnik uden problemer og/eller fejlmeddelelser på IE6,
FF og Opera? På et spansk IP-nummer!?

--
en smuk sang http://www.mariza.com/files/videos/MeuFadoMeu.mov
(Quick Time)

Fra : Ukendt

Dato : 18-01-07 17:45

"ThomasD (dk)" <thomasdue@12move.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg modtager Sputnik uden problemer og/eller fejlmeddelelser på IE6, FF og
> Opera? På et spansk IP-nummer!?

Hej.

Hva mener du, når du spørger På et spansk IP-nummer?

Fra : ThomasD \(dk\)

Dato : 18-01-07 17:57

Michael Sørensen skrev:

> Hva mener du, når du spørger På et spansk IP-nummer?

Jeg under mig = !? Jeg modtager Sputnik med et spansk IP-nummer (fra
Spanien)
thomas