Scriptfejl
Fra : Ralph Qwinten

Dato : 13-01-07 07:46

Hej gruppe en lille fortsættelse af tidligere indlæg. Efter installation af
EI7 får en masse scriptfejl, jeg har deaktiveret scriptfejlfinding men nu er
de sider hvor der er fejl bare blanke det er ret irriterende nogen der har
en løsning?

Ralle

--
Link til min hjemmeside:
www.123hjemmeside.dk/qwinten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-01-07 13:58

Den 13-01-07 07.46 skrev Ralph Qwinten følgende:
> [...]
> de sider hvor der er fejl bare blanke det er ret irriterende nogen der har

Giv os nogle links til sider, der udløser ovenstående.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at bruge Google som lommeregner.

Fra : Ralph Qwinten

Dato : 13-01-07 17:05

http://safety.live.com/site/da-DK/scanner/default_scan.htm

Prøv den og tryk på start scanner

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-01-07 17:32

Den 13-01-07 17.04 skrev Ralph Qwinten følgende:
> http://safety.live.com/site/da-DK/scanner/default_scan.htm

Hvor langt kommer du/I?

Får I installeret ActiveX-objektet?

Får I hentet scanningsværktøjerne?

Får I startet ActiveX-objektet?

Går den i stå inden scanningen eller under scanningen?

Jeg er ved at prøve med to forskellige opsætninger. På den ene prøvede
jeg scanneren fra IE6. Herefter installerede jeg IE7 og startede atter
scanningen. I skrivende stund er der blevet scannet 10% uden problemer.

I den anden opsætning har jeg ikke prøvet scanneren i IE6, men prøver
den for første gang i IE7. Den kører også lystigt derudad, omend den
endnu kun har scannet 1%.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Avancerede søgemuligheder i mails med Thunderbird.

Fra : BRSF-DK

Dato : 13-01-07 18:55

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Avancerede søgemuligheder i mails med Thunderbird.

Jeg når til at have accepteret betingelser

Den kørte fint i IE 6

Bjarne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-01-07 19:21

Den 13-01-07 18.54 skrev BRSF-DK følgende:

> Jeg når til at have accepteret betingelser

Efter at man har accepteret betingelserne, vil den gerne installere et
activeX-objekt. Du kan jo lige tjekke, om du har det installeret:
Funktioner => Administrer tilføjelsesprogrammer => Aktiver eller
deaktiver ... => Tjek, om du har en, der hedder noget med Windows Live
på listen.

Du må for øvrigt meget gerne lige komme med et eksempel på en af de
fejlmeddelelser du får.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs om verdens første webcam og en ekstrem dyr kaffemaskine.

Fra : BRSF-DK

Dato : 13-01-07 19:56

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Læs om verdens første webcam og en ekstrem dyr kaffemaskine.

Jeg har ikke dette installeret "nu" det var der i IE6, og der kommer på
intet tidspunkt en pop-up eller tilsvarende melding om den må installere det

Bjarne

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-01-07 20:19

Den 13-01-07 19.55 skrev BRSF-DK følgende:

> Jeg har ikke dette installeret "nu" det var der i IE6, og der kommer på
> intet tidspunkt en pop-up eller tilsvarende melding om den må installere det

Jeg prøvede lige at afinstallere Windows Live via Tilføj og fjern
programmer-funktionen. Nu får jeg blot en hvid side ned et rødt kryds.
Men jeg får ingen scriptfejl-meddelelser.

Måske du på et tidspunkt har fået afinstalleret, og det er det, der er
årsagen til problemet - udover, selvfølgelig, at Microsoft har lavet en
fejl ved at det ikke kan installeres igen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Thunderbird til mail, og undgå at få fyldt indbakken med spam.

Fra : BRSF \(DK\)

Dato : 13-01-07 20:45

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Brug Thunderbird til mail, og undgå at få fyldt indbakken med spam.

Jeg ved det ikke men mener det ikke, men efter al det du har gjort og din
viden så tror jeg at du har ret det er en MS fejl, som jeg må leve med. Tror
også jeg har andre muligheder for at opnå tilsvarende.

Vil i morgen prøve at indlæse det sidste image af Windows før IE 7 og se
resultat der, og så bagefter prøve at installere IE 7.

Resultat følger i morgen ved middagstid

mvh
Bjarne

Fra : Ralph Qwinten

Dato : 13-01-07 23:53

Jeg får scriptfejlen lige så snart jeg trykker på knappen "Komplet scanning"
På popopen står der "Der opstod fejl i scriptet på denne side"
Linje:2
Tegn:1
Fejl:Tegnet er ugyldigt
Kode:0
URL:about:blank

Vil du fortsætte med at afspille script på denne side ?

Jeg kan så vælge at trykke ja eller nej men uanset hvad jeg gør skal jeg
trykke 3-4 gange før popen forsvinder.

Når popen er forsvundet henter den 4 af 4 filer og det er når jeg trykker
næste at jeg ikke kan komme videre og er nødt til at annulere.

Jeg har Windows Live installeret og aktiveret på listen over
tilføjelsesprogrammer

--

www.123hjemmeside.dk/qwinten