IE7 og Digital signatur
Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 12-01-07 19:36

Jeg har i de sidste dage ikke kunnet komme igennem med digital signatur.
Da jeg har mistanke om, at IE7 kan være synderen, vil jeg hermed høre, om
der er andre. der har erfaring med dette.
Hilsen
Jørgen

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 12-01-07 19:40

J. K. Jørgensen formulerede fredag:
> Jeg har i de sidste dage ikke kunnet komme igennem med digital signatur.
> Da jeg har mistanke om, at IE7 kan være synderen, vil jeg hermed høre, om der
> er andre. der har erfaring med dette.

Jeg har ikke problemer med digital signatur i IE7.

Asbjørn M. Nielsen

Fra : vagn

Dato : 12-01-07 19:46

On Fri, 12 Jan 2007 19:39:35 +0100, Asbjørn M. Nielsen
<asbjorn@lite.invalid> wrote:

>J. K. Jørgensen formulerede fredag:
>
>Jeg har ikke problemer med digital signatur i IE7.

heller ingen problemer her - jeg har TDC som ISP.

hilsen,
Vagn

Fra : Spellwc

Dato : 13-01-07 09:25

J. K. Jørgensen skrev:
> [...]
> Da jeg har mistanke om, at IE7 kan være synderen, vil jeg hermed høre, om
> der er andre. der har erfaring med dette.

Jeg har ingen problemer med IE7 og digital signatur på mine to Pc'er

--
Venlig hilsen

Leif