IE 7 - Opdater skærmbillede
Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 11-01-07 13:15

Hej i gruppen.
Den gamle IE 6 havde, så vidt jeg husker, et icon for opdatering af
skærmbillede.
Har IE 7 ikke denne egenskab, eller kan jeg bare ikke finde den imellem alt
det nye?
Hilsen
Jørgen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-01-07 14:10

Den 11-01-07 13.15 skrev J. K. Jørgensen følgende:

> Den gamle IE 6 havde, så vidt jeg husker, et icon for opdatering af
> skærmbillede.
> Har IE 7 ikke denne egenskab, eller kan jeg bare ikke finde den imellem alt
> det nye?

Det er den lille knap med to grønne pile mellem adresselinjen og
stop-knappen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få nyheder serveret med RSS-læseren Feedreader.

Fra : J. K. Jørgensen

Dato : 11-01-07 16:59

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Få nyheder serveret med RSS-læseren Feedreader.

Hej Kim
Jaaah - hvor svært kan det være?
Jeg mente ellers, at jeg havde været "alle steder".
Du skal have mange tak for info.

Hilsen
Jørgen

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 12-01-07 20:46

On Thu, 11 Jan 2007 14:09:57 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Det er den lille knap med to grønne pile mellem adresselinjen og
>stop-knappen.

Og hvorfor i alverden er den placeret til højre for adresselinjen?
Jeg har i min rygrad indbygget at den skal sidde til venstre.
Det er irriterende.
Kan man flytte den?

mvh kmo

Fra : -=JF=-

Dato : 11-01-07 20:34

J. K. Jørgensen sendte dette med sin computer:
> [...]
> skærmbillede.
> Har IE 7 ikke denne egenskab, eller kan jeg bare ikke finde den imellem alt

Glem knappen... Tryk F5 - det er langt hutigere

--
Mvh John