Rullehjul og IE7
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-01-07 13:33

Jeg sidder og er ved at skrive lidt om Internet Explorer 7, men har
desværre ikke en mus med rullehjul. Er der en, der lige gider at tjekke,
om man kan zoome med rullehjulet sammen med Alt eller Skift-tasten?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis antivirus med AVG AntiVirus.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-01-07 15:10

Kim Ludvigsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Jeg sidder og er ved at skrive lidt om Internet Explorer 7,
> men har desværre ikke en mus med rullehjul. Er der en, der
> lige gider at tjekke, om man kan zoome med rullehjulet sammen
> med Alt eller Skift-tasten?

Det kan man ikke

Man kan sammen med CTRL-tasten.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-01-07 15:37

Den 06-01-07 15.10 skrev Jan Vestergaard følgende:

> Det kan man ikke
> Man kan sammen med CTRL-tasten.

Er det ikke kun skriftstørrelsen der ændres på den måde?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå stegt lever: Sunbird hjælper dig med at huske bryllupsdagen.

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 06-01-07 15:41

> Er det ikke kun skriftstørrelsen der ændres på den måde?

Jo !
--
ad

Fra : M.N.

Dato : 06-01-07 19:13

"Awul Dasfilshabeda" <th.nyhedsgruppe@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jo !
> --
Vrøvl...

Fra : Dino

Dato : 06-01-07 17:54

Den 6-1 2007 skrev Kim Ludvigsen i dk.edb.internet.software.browser:

> Er det ikke kun skriftstørrelsen der ændres på den måde?

Nej, også størrelsen på billeder ændres...

--
Dino

<http://starcruiser.dk/conny>

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-01-07 18:00

Nej - billeder, rammer og andet forstørres tilsvarende.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-01-07 18:49

Den 06-01-07 17.59 skrev Jan Vestergaard følgende:

> Nej - billeder, rammer og andet forstørres tilsvarende.

Øv, så er det jo blevet en del mere besværligt at forstørre
skriftstørrelsen, hvis man ikke er interesseret i større billeder. Det
havde været smart, hvis de havde ladet Ctrl virke som hidtil og så brugt
Alt til zoom. Tak for tjekket!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.