Repaint af panel
Fra : Allan Pedersen

Dato : 27-06-01 21:38

Hejsa

Hvordan opdatere man et panel ?

Vi laver et skema med data fra en database. Når vi så trykker på opdater
knappen fjerner vi panelet med data og indsætter et nyt. (som gerne skulle
indholde de opdaterede data). Dette vil imidlertid ikke fungere, da vi ikke
får optegnet det nye panel.
Hvis vi derimod resizer framen med musen for vi genoptegnet det nye
opdaterede panel.
Hvad gør vi for at styre denne opdatering så den blive udført når man
trykker på opdater ?

Hilsen Allan og venner

Fra : Brian Matzon

Dato : 27-06-01 22:05

"Allan Pedersen" <Allan@houmark.com> wrote in message
> Hejsa
>
> Hvordan opdatere man et panel ?

panel.repaint(); - This method causes a call to
this component's update method as soon as possible.
^^^^^^^
/Brian Matzon

Fra : Flemming K. Jensen

Dato : 27-06-01 22:21

Du skal kalde doLayout() på framen hvis du ændre på
hvilke grafiske elementer den indeholder.

Ifølge dokumentation skal man vist kalde validate() i stedet for
doLayout() - det har jeg endnu ikke prøvet, men det virker sikkert.

Jeg kan ikke lige huske om der efterfølgende skal laves en
repaint()

/Flemming Jensen

Fra : Lars Hansen

Dato : 27-06-01 22:41