Skærme
Fijala 3554
Pivot funktion på vægbeslag?
Fra : Dennis Kruse

Dato : 25-01-07 23:37

Er der nogen der er stødt på et "mellemstykke" man kan sætte mellem et
vægbeslag og fladskærmen? Således at man kan bibeholde pivot funktionen?
Jeg har købt en LG L2000C
(http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=185341) og har
monteret den på et vægbeslag med bøjelig arm
(http://www.vogels.com/detail.asp?ISSAID=586&ParentID=31&ChildID=80&PlineId=0).

--
Dennis

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 26-01-07 10:56

"Dennis Kruse" <dghk03@hst.aau.dk> skrev i en meddelelse

http://www.proconsult.dk/katalog/m_disp/s_disp-t17/tft-tilb/mont-vm-007.html
--
ad

Fra : Dennis Kruse

Dato : 27-01-07 11:59

Awul Dasfilshabeda skrev:
> "Dennis Kruse" <dghk03@hst.aau.dk> skrev i en meddelelse
>
> http://www.proconsult.dk/katalog/m_disp/s_disp-t17/tft-tilb/mont-vm-007.html
> --
> ad

En mulighed. Men desværre ikke en jeg kan benytte da jeg har brug for at
kunne svinge skærmen væk fra væggen når jeg arbejder og tilbage
bagefter. Men ellers tak for det.

OT: Hvis du indsætter et mellemrum efter dine to bindestreger vil det
være en korrekt "signatur start" :)

--
Dennis

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 28-01-07 11:28

Dennis Kruse wrote:
> [...]
> (http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=185341) og har
> monteret den på et vægbeslag med bøjelig arm

Har du prøvet at skrive til Vogel?

Da jeg så dit indlæg, sprang jeg direkte til Vogel for at høre om deres
beslag vil kunne passe med Dells 24'skærme. De har sporenstregs sat en test
i værk.

Jeg synes det ville være rart, hvis skærmene ikke fyldte på bordet, og hvis
man nemt kunne indrette hver sin højde og afstand.
--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Dennis Kruse

Dato : 30-01-07 12:00

3140 Bjørgheim skrev:

> Har du prøvet at skrive til Vogel?
Ja.. Eller dvs. jeg skulle lige se din opfordring først. Men de kan
desværre ikke klare opgaven og har heller ikke noget på tegnebordet der
kan :(

> [...]
>
> Jeg synes det ville være rart, hvis skærmene ikke fyldte på bordet, og hvis
> man nemt kunne indrette hver sin højde og afstand.

Helt sikkert. Er da også så glad for vægbeslaget at jeg hellere undvære
pivot funktionen end går tilbage til foden.

--
Med Venlig Hilsen
Dennis