Skærme
Fijala 3554
40 " fladskærm hvad skal jeg vælge ?
Fra : Michael

Dato : 20-01-07 17:52

Hejsa

Jeg skal til at købe en 40 " fladskærm jeg har maks 20000kr. til den ..

hvad skal jeg se efter , er der nogle specielle modeller jeg skal kigge
efter ?

mvh

michael

Fra : J

Dato : 20-01-07 19:56

On Sat, 20 Jan 2007 17:52:10 +0100, "Michael" <michael@fjernvvs.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Jeg skal til at købe en 40 " fladskærm jeg har maks 20000kr. til den ..
>
>hvad skal jeg se efter , er der nogle specielle modeller jeg skal kigge
>efter ?

Det er vel ikke en PC skærm, men et TV ??

mvh

John

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 21-01-07 18:05

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg skal til at købe en 40 " fladskærm jeg har maks

Spørg i dk.teknik.tv+video

der diskutere de det meget !
--
ad

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-01-07 19:50

"Michael" <michael@fjernvvs.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Jeg skal til at købe en 40 " fladskærm jeg har maks 20000kr. til den ..
>
> hvad skal jeg se efter , er der nogle specielle modeller jeg skal kigge
> efter ?

Jeg ville købe Sharp Aquos 42" 42XD1E

Fuld HD 2HDMI og digitaltuner

http://www.geco.dk/product.asp?product=858&sub=2&page=1

Fra : Hans

Dato : 21-01-07 23:16

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> "Michael" <michael@fjernvvs.dk> wrote in message

> Jeg ville købe Sharp Aquos 42" 42XD1E
>
> Fuld HD 2HDMI og digitaltuner
>
> http://www.geco.dk/product.asp?product=858&sub=2&page=1

42 <> 40

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 23-01-07 14:11

> [...]
>
> hvad skal jeg se efter , er der nogle specielle modeller jeg skal kigge efter ?
Se her:
http://www.flatpanels.dk/index.php

Bjarne

Hent en gratis SPAMfighter her.