Nye toner
Fra : Michael Harboe

Dato : 27-06-01 20:50

Hej Gruppe !

Da jeg har erhvervet domænet: www.nye-toner.dk ,hvor jeg ønsker at medvirke
til at promovere alle de talentfulde musikere/sangere/grupper m.fl. (alle
genrer) -, som desværre endnu ikke har været på det rette sted på det
rigtige tidspunkt, søger jeg hermed medinteresserede til udvikling af sitet.

I første omgang er det meningen, at vi ikke skal tjene penge penge på
stedet; det gode formål skal bære os.

Hvis du har lyst og evner til at deltage, kan jeg oplyse: Du får ikke penge
for din indsats (der gør jeg heller ikke);
omvendt skal ingen af os heller ikke have penge op af lommen.

Jeg hører gerne fra dig/Jer!

Mange hilsener

Michael

Fra : Finn Byrgesen

Dato : 28-06-01 11:19

Det lyder da meget godt, jeg forstår bare ikke, at du vælger
gratisprincippet. Al erfaring viser, at gode formål og gratisteri ikke
rykker ved ret meget; hvis man virkelig skal begå sig og frem. Er folk
indstillet på at ville promovere sig, så er de da også villige til at betale
for det; det beviser også seriøsiten.

Men ellers held og lykke med sitet.

finn b- www.underholdningsnettet.dk - husk idag sidste chance for at vinde
en studiemikrofon til kr. 2985