Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
manual til minolta 500si
Fra : søren brix

Dato : 27-06-01 19:42

hej er der nogen i denne NG der vil sælge eller ved hvor man kan få manualen
til minolta 500si (´97 model) eller evt et sted hvor den kan downloades

m.v.h

Søren Brix Nielsen

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 27-06-01 21:53

Har du prøvet at ringe til Minolta DK? Jeg kan ikke umiddelbart finde
analoge kameraer på deres hjemmeside, men hvis de bruger en seperat
distributør/importør bør Minolta DK kunne oplyse hvor du skal ringe hen..

Hilsen
Kenneth

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 27-06-01 23:26

Hej

On Wed, 27 Jun 2001 20:42:25 +0200, "søren brix"
<jha74@mail1.stofanet.dk> wrote:

>hej er der nogen i denne NG der vil sælge eller ved hvor man kan få manualen
>til minolta 500si (´97 model) eller evt et sted hvor den kan downloades

Om du ikke kan finde den hos Minolta i Danmark, jag tror det stadigväk
er Paul Westheimer som har agenturet, kan du trolig hitte den på
Minolta USA:s hjemside.

URL www.minoltausa.com

Gå til support för fotografiske artikler, der kan du hitte
brugsanvisninger til nästen alle Minolta kameraer.

Minolta 500si heder så vidt jeg husker Maxxum HTsi på det amerikanske
marked.

mvh Hans Peter Larsson
Visby, Sverige