Ukendt Malawi - Epilog
Fra : Aardvark

Dato : 27-06-01 18:51

Jeg har for 3. gang uploadet billeder til dk.binaer, dette bliver sidste
gang.

Billederne er lidt mørke, netop for at fremhæve kontrasten.
Farverne er især intankte denne gang.
Håber vi finder en løsning.

/Brian

Fra : Aardvark

Dato : 27-06-01 18:53

...intakte skulle der stå

/Brian

Fra : Jacob Schütz

Dato : 27-06-01 19:30

Jeg er ret sikker på at der er tale om en form for Pseudotropheus...

-Jacob

Fra : Aardvark

Dato : 27-06-01 20:16

Jamen..det er der ingen tvivl om...de har helt selv bygget kopi af Ejer
Bavnehøj inde i mindten af akvariet...af sand...og mener selv...at glas
under klipper...er en ret så fed ting ! ))

/Brian

Fra : Brian Christensen

Dato : 29-06-01 18:27

> [...]
> gang.
>
> Billederne er lidt mørke, netop for at fremhæve kontrasten.

Hej

Det kunne måske være en Pseudotropheus Scocolofi.. men jeg det er svært helt
at afgøre ud fra dine billeder.

MVh
Brian

Fra : Aardvark

Dato : 29-06-01 22:07

;.)

Tak for foreslaget...vil checke....

Du har nok ikke set de forrige foto's i serien....tror snart jeg bare døber
dem Pseudotropheus JohnDoesi og lever videre

/Brian

Fra : Aardvark

Dato : 29-06-01 22:13

Du er (sgu) dagens mand i sky-sovs...slog lige op i den bog ingen (hehe
Carsten) kan li'...og...sørme...påside 111.....nederst til højre...tror sgu
det er den...passer også med det ikke er ungfisk jeg har..men 'teenagere'
dvs voksne, men ikke udvoksede fisk jeg har..plus deres relative
non-aggrisivitet.....

Du skal have en medalje navne-bror, tror vi omsider fik sat navn på !

Fra : Aardvark

Dato : 29-06-01 22:14

Btw...den hedder Ps. Socolofi......men hva pokker..fandt den selv med din
tastefejl

Fra : X - Dude

Dato : 30-06-01 10:28

Kunne det ikke være en ukendt art