Hjælp til navn på sangerinde.
Fra : Henning Lund

Dato : 12-01-07 20:26

Jeg har set en video hvor en mørk udenlandsk udseende pige
cykler rundt inde i en by sammen med at par andre piger. Hun
synger reggae agtigt men på bred køwenhavnsk, hvem er hun?

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-01-07 20:37

Henning Lund skrev:

> Jeg har set en video hvor en mørk udenlandsk udseende pige
> cykler rundt inde i en by sammen med at par andre piger. Hun
> synger reggae agtigt men på bred køwenhavnsk, hvem er hun?

Natasja. Sangen hedder "Op med ho'det". Hun har udgivet sin første
reggaeplade på dansk, men har blandt andet også lavet lavet rap som
del af No Name Requested og sunget for på et Bikstok Røgsystem-nummer.

Jeg kan anbefale hendes koncerter, hvor hun gerne samarbejder med
andre navne på den danske reggae-, rap- og R&B-scene.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 12-01-07 20:42

Peter Brandt Nielsen skrev:

> [...]
> Jeg kan anbefale hendes koncerter, hvor hun gerne samarbejder
> med andre navne på den danske reggae-, rap- og R&B-scene.

Jamen for pokker da, der var navnet jo, har hun udgivet en cd,
ifald, hva hedder den?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-01-07 02:29

Henning Lund skrev:

> Jamen for pokker da, der var navnet jo, har hun udgivet en cd,
> ifald, hva hedder den?

"Release". Det er hendes solodebut.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 14-01-07 15:53

Peter Brandt Nielsen skrev:

> "Release". Det er hendes solodebut.

Ok det var en gammel svend, troede det var en ny.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-01-07 02:36

Peter Brandt Nielsen skrev:

> Natasja. Sangen hedder "Op med ho'det". Hun har udgivet sin første
> reggaeplade på dansk,

Det var vist noget sludder. Hendes plade er ikke på dansk, men hun er
slået over i det danske, og jeg har hørt hende sige, at det fortsætter
hun med.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk