Hvad hedder denne?? Hjæælp tak.
Fra : Patrick

Dato : 12-01-07 17:59

Hej med jer.

Hørte denne sang på voice forleden dag..

Men kan simpelthen ikke finde ud af, hvilken sang det er.. Nogen som kan
hjælpe?

Her er lidt jeg fangede fra sangen: "i dont know what they want for me" og
"I / Im coming" og "It / its like the moment"... Det er noget deromkring..
Det var lidt blande hiphop agtigt, med en kvinde stemme..

Jeg er total lost :(

På forhånd tak!

Patrick

Fra : schlafen

Dato : 12-01-07 18:28

"Patrick" <svar@igruppen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> "I / Im coming" og "It / its like the moment"... Det er noget deromkring..
> Det var lidt blande hiphop agtigt, med en kvinde stemme..

Kan det være - Notorious B.I.G. - Mo Money Mo Problems......?

Fra : Patrick

Dato : 12-01-07 18:34

Damn! Så var det sku den..

Jeg takker mange gange.