Send til en ven
Fra : Søren Straszek

Dato : 27-06-01 17:47

Er der nogen der ligger inde med et "send til en ven" script?

Jeg tænker på en funktion hvor man ved et klik på et link, kommer til en
ny side hvor man kan indtaste modtager og afsender email adresser, og
hvor en url til den forgående side indgår i mailen?

M.v.h. Søren

Fra : Niels Andersen

Dato : 27-06-01 18:30

"Søren Straszek" <straszek@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> ny side hvor man kan indtaste modtager og afsender email adresser, og
> hvor en url til den forgående side indgår i mailen?

Øhm... Det er MEGET simpelt at lave... Hvad er det du er i tvivl om?

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Thomas P

Dato : 27-06-01 18:49

> Øhm... Det er MEGET simpelt at lave... Hvad er det du er i tvivl om?

No offence, men det lyder helt ærligt bare som om manden siger: "Jeg har
aldrig læst en eneste linie dokumentation til PHP og har heller aldrig
forsøgt, men gidder I ikke lige lave mig et Send til en ven script ?"...

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Niels Andersen

Dato : 27-06-01 18:56

"Thomas P" <blomme@post.com> wrote in message

> No offence, men det lyder helt ærligt bare som om manden siger: "Jeg har
> aldrig læst en eneste linie dokumentation til PHP og har heller aldrig
> forsøgt, men gidder I ikke lige lave mig et Send til en ven script ?"...

Tjah, eller noget i den retning, i hvert fald...

Anyway, hvis man ikke ved nok til at lave det selv, så ved man nok heller
ikke nok til at bruge et der allerede er lavet...

Det lyder lidt som "Jeg skal lave et dokument i Word hvor overskriften er
fed og centreret. Findes der ikke sådan et dokument, hvor jeg selv kan rette
indholdet?"

Men hvis Søren vil lave det selv er der da masser af folk der gerne vil
hjælpe. Opgaven er bare for simpel til at blive løst på den måde du (Søren)
selv lægger op til... :)

Hvis du vil lære noget grundlæggende om PHP kan du fx. kigge på
http://www.webcafe.dk - der er en dansk tutorial der har fået meget ros. Har
du konkrete spørgsmål er du meget velkommen til at stille dem her i gruppen.

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Søren Straszek

Dato : 27-06-01 20:47

Niels Andersen <niels-usenet@myplace.dk> wrote:

> [...]
> du konkrete spørgsmål er du meget velkommen til at stille dem her i gruppen.

Slap dog af - jeg spurgte bare om der var nogen der havde et script, der
er jo ingen grund til at jeg lavede det selv, hvis der var noge der
havde lavet et de ville dele med andre (og mig).

Undskyld jeg forstyrrede.

Søren