Batterilevetid på 3310
Fra : Berg Hansen

Dato : 27-06-01 17:41

Hej NG

Jeg har et problem med min 3310. Når jeg om morgen står op er batteriet på
halvt. Men hvis der er nogen der ringer til mig går der 5 sec. hvorefter
den giver et lille bip, og 5 sec. bipper den 2 gange og går ud. Derefter kan
jeg godt tænde den igen og batteriet stå nu på 1/4.

Telefonen er et halvt år gammel.

Er dette normalt? Eller er batteriet færdig??

Mads

Fra : Sune Krøll

Dato : 27-06-01 20:37

Det kan være mange ting.
Bliver din mobil meget varm når du snakker i den??
I så fald er det ikke batteriet, specielt ikke hvis den er varm et stykke
tid efter.

Mvh Sune

Berg Hansen <p.e.hansen@po.ia.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9hd26v$j3k$1@news.inet.tele.dk...

Fra : ***MortenRiis

Dato : 28-06-01 16:41

Der har været problemer med batterierne på 3310 i starten og det er der
åbenbart stadig. Nej det skal bestemt ikke være så dårligt efter et ½ år.
Byt det på garantien.

--
-MortenRiis [riis@fdf.dk]

Fra : Glenn

Dato : 29-06-01 16:06

> [...]
> jeg godt tænde den igen og batteriet stå nu på 1/4.
>
> Telefonen er et halvt år gammel.
>
> Er dette normalt? Eller er batteriet færdig??

Havde samme problem, ½ år gammel !!

Kørte ud til rep. med den igår, og har lige hentet den idag Fredag
Det var ikke batteriet der fejlede, men en elektronic dims inde i mobién,
der skulle skiftes
Samtidig blev den flashed til sidste nye firmware
Det hele under garantien self.

Best Regards

Glenn

Fra : Berg Hansen

Dato : 29-06-01 16:34

Ok Tak. Det tror jeg vil prøve, men jeg har den nyeste software.