Cisco 677, 2 pc´er på nettet men ingen hub~
Fra : Martin Jensen

Dato : 15-12-00 23:36

Hej NG.

Hvordan etablerer jeg forbindelse fra min brors pc til nettet ?
Jeg har 2 3Com 100 Mbit i mine og som sagt den Cisco 677 Router.

Kan jeg ikke køre en DHCp fra Routeren så Henriks og mit eget netkort for en
ip derfra selvom de ikke er forbundet

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 16-12-00 00:59

"Martin Jensen" <tipsmark@hotmail.com> wrote:

>Kan jeg ikke køre en DHCp fra Routeren så Henriks og mit eget netkort for en
>ip derfra selvom de ikke er forbundet

Du skal have en switch (eller hub), som kan binde dit netværk sammen.
Sådan en fås for mindre end 1.000 kr.

Alternativt kan du have to netværkskort i den ene pc, hvor det ene er
forbundet til routeren og det andet er forbundet til den anden pc.
Dette kræver at pc 1 er tændt for at pc 2 kan komme på nettet. Et
ekstra netværkskort kan fås for mindre end 200 kr.

--
mvh.
Lasse Jarlskov

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-12-00 13:36

Lasse Jarlskov skrev i meddelelsen <91edus.3vvioev.1@laptop.jarlskov.dk>...

>Du skal have en switch (eller hub), som kan binde dit netværk sammen.
>Sådan en fås for mindre end 1.000 kr.

Man kan endda være heldig at finde en lille 10mbit hub til 250kroner ca..
hvis man nu er i pengenød eller sagtens kan nøjes med sådan en fætter
--
Mvh Anders Houmark
http://hjem.get2net.dk/houmark/