Mine cookies holder ikke !
Fra : Thomas P

Dato : 27-06-01 17:39

Hej,

Jeg har det gennempiercende problem, at mine cookies simpelthen ikke holder
mere end et par timer af gangen. Jeg sætter min cookie således:

setcookie("cookienavn", "", time()+99999);

Er der nogen der har tip til at få den til at holde længere ? Den skal bare
holde så længe som muligt...

--
- Thomas
~~~~~~~~

Fra : Jonas Delfs

Dato : 27-06-01 18:33

"Thomas P" <blomme@post.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> setcookie("cookienavn", "", time()+99999);
>
> Er der nogen der har tip til at få den til at holde længere ? Den skal

Det er svært at sige hvad dit problem er, men

1. Giv din kage en sand værdi
2. For at gøre det mere overskueligt for dig selv, kan du gøre noget alá:
setcookie("cookienavn",1,time()+3600*24*30) - den vil holde en måned.

--
Mvh. Jonas Delfs, http://delfs.dk
e72bd3e51a7937c87d28b85d677a97b2

Fra : Thomas P

Dato : 27-06-01 18:42

> 1. Giv din kage en sand værdi
> 2. For at gøre det mere overskueligt for dig selv, kan du gøre noget alá:
> setcookie("cookienavn",1,time()+3600*24*30) - den vil holde en måned.

Jeg takker for de gode råd ! Prøver med det samme...

--
- Thomas
~~~~~~~~