Comet McNaught
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 08-01-07 22:53

Comet McNaught (C/2006 P1) is plunging toward the Sun and brightening
dramatically. It is now visible both at sunset and at dawn. In the morning,
the comet emerges just ahead of the rising sun. In the evening, it pops out
of the western twilight as soon as the sun sets.
Photo gallery: http://spaceweather.com/comets/gallery_mcnaught.htm
---

Jeg kan se at nogle af billederne er fra Sverige, Norge, Finland,
er der nogen der har haft held til at se den her fra Danmark ?

Jan Rasmussen

Fra : Max

Dato : 08-01-07 23:12

Hej Jan

> Jeg kan se at nogle af billederne er fra Sverige, Norge, Finland,
> er der nogen der har haft held til at se den her fra Danmark ?

Nogen fra Grønland har fotograferet den også, men jeg ved ikke
lige med Danmark, men læs lidt her

http://www.astronomibladet.dk/

--
Mvh Max

Fra : Mikkel Lund

Dato : 08-01-07 23:55

Jan Rasmussen skrev:
> [...]
>
> Jeg kan se at nogle af billederne er fra Sverige, Norge, Finland,
> er der nogen der har haft held til at se den her fra Danmark ?

Jep, jeg har set den. Var lidt i tvivl om det var et fly eller en komet,
men nu kan ja da se at det var en komet

--
Hilsen Mikkel Lund
Jokeren i "Mænds ruin"