Hvad hedder den sk... sang?
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 16:27

Hvor jeg dog hader at kende en sang, og ikke kunne huske hvad den
hedder :(

Prøv at gå ind på http://www2.warnerbros.com/happyfeet/, og afspil
traileren i øverste højre hjørne.
Det bas-riff det hele starter med er umsikendeligt en sang med Stevie
Wonder som jeg udmærket kender, men jeg kan ikke komme i tanker om
hvad den hedder.

HILFE!

/Alex

Fra : Steen Lindkvist Niel~

Dato : 07-01-07 16:36

> [...]
> Det bas-riff det hele starter med er umsikendeligt en sang med Stevie
> Wonder som jeg udmærket kender, men jeg kan ikke komme i tanker om

Hej Alex

Er det Supersticious, du tænker på?

mvh

Steen Lindkvist

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 16:56

On Sun, 7 Jan 2007 16:35:30 +0100, "Steen Lindkvist Nielsen"
<slindkvi@post8.tele.dk> wrote:

>Hej Alex
>
>Er det Supersticious, du tænker på?

Ja, det mente jeg også.
Men ved søgning på diverse musiksider m.m. kan jeg ikke finde et
nummer der hedder "Supersticious".
Jeg derimod kan nemt finde "Superstition" med Stevie Wonder, som er et
helt andet nummer.

Forvirringen er total

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 07-01-07 16:53

Alex Linaa wrote:
> Det bas-riff det hele starter med er umsikendeligt en sang med Stevie
> Wonder som jeg udmærket kender, men jeg kan ikke komme i tanker om
> hvad den hedder.

"I wish" - Stevie Wonder

/ Flying Hotdogs

Fra : Ukendt

Dato : 07-01-07 17:12

On Sun, 7 Jan 2007 16:53:11 +0100, "Flying Hotdogs"
<info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> wrote:

>"I wish" - Stevie Wonder

Dér var den, tusind tak :)

/Alex

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 07-01-07 17:19

> "I wish" - Stevie Wonder

Nemlig - jeg jammede med straks jeg hørte den.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/