Ulla Cold - Rocazino
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 06-01-07 22:05

Hej NG, vi har lige siddet og set Ulla Cold i fjernsynet, og kom til at
diskutere hendes alder. Jeg mener hun er 55-60 år gammel, min kone siger hun
er ældre. Er der nogle der ved hvor gammel hun er ?

På forhånd tak

Lars Kristian Jensen

Fra : Peter Heide

Dato : 07-01-07 03:49

"Lars Kristian Jensen" <lars@wefl-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG, vi har lige siddet og set Ulla Cold i fjernsynet, og kom til at
> diskutere hendes alder. Jeg mener hun er 55-60 år gammel, min kone siger
> hun er ældre. Er der nogle der ved hvor gammel hun er ?

aner det ikke, men hun må være een af de mest talentløse
sangere i danmark: kun overgået af Jodle-Darling fra
sønderjylland. det er en pine at høre hende. desværre er
er rædslen populær på diverse jukeboxe rundt om i byen.
så man kan ikke undgå hende.

Fra : Max

Dato : 07-01-07 09:56

Hej Peter

> aner det ikke, men hun må være een af de mest talentløse
> sangere i danmark: kun overgået af Jodle-Darling fra

Shyyyy, sådan noget må man da ikke sige i danmark,
det er jo firser pop af høj karat :)

--
Mvh Max

Fra : Kenned

Dato : 07-01-07 10:26

Max wrote:
> Hej Peter

> Shyyyy, sådan noget må man da ikke sige i danmark,
> det er jo firser pop af høj karat :)

Peter har da ret! Det er da den mest elendige sangstemme jeg nogensinde har
hørt på plade/cd

Kenned

Jeg beskyttes ikke af SPAMfighter til privatbrugere.
Men jeg har navnet i min signatur for at være på tværs over
for dem som åbenbart synes det er værd at nævne hver gang de ser
ordet SPAMfighter.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-01-07 10:36

Kenned skrev:

>Men jeg har navnet i min signatur

Du har ingen signatur, men har i stedet valgt at sørge for at ordet
SPAMfighter kommer i din meddelelsestekst.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kenned

Dato : 07-01-07 10:57

Ivan V. Klattrup wrote:

> Du har ingen signatur, men har i stedet valgt at sørge for at ordet
> SPAMfighter kommer i din meddelelsestekst.

<PLONK>

Fra : Ole Thomsen

Dato : 07-01-07 11:29

"Kenned" <Yeah@Right.dk> wrote in message

> <PLONK>

Hvorfor plonker du, manden har jo ret?

Ole Thomsen

Fra : Per Hansen

Dato : 07-01-07 11:37

"Kenned" <Yeah@Right.dk> mentioned this

> <PLONK>

Tænk, skal der virkelig ikke mere til før du smider en i dit killfilter ?
Tøsedreng.
Og der røg jeg også i hans killfilter

--
Per Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-01-07 11:43

Kenned skrev:

><PLONK>

Og nu sørgede du for det endnu en gang.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ralph

Dato : 07-01-07 14:16

"Kenned" <Yeah@Right.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg vil også - spamfiltre lugter af tis.

--
Ralph

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-01-07 17:42

Kenned skrev:

> <PLONK>

Lær hellere at lave en rigtig signaturadskiller:

<streg streg blank [ny linje]>

En lang række bindestreger *er* altså *ikke* en signaturadskiller.

:·)

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-01-07 09:15

"Kenned" <Yeah@Right.dk> skrev i en meddelelse

> <PLONK>

Det skulle der sørme ikke meget til et <plonk>. Manden har jo ret.
Spamfighter-signaturen som i sig selv næsten kunne betragtes som spam,
professionel spamfighter som den jeg kan bruge (men ikke bruger pt.).

Så røg jeg sikkert også i kill-filteret.

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com

Fra : Max

Dato : 07-01-07 17:08

Hej Kenned

> Peter har da ret! Det er da den mest elendige sangstemme jeg
> nogensinde har hørt på plade/cd

Nå, ironi opdager du heller ikke :)

> ordet SPAMfighter.

Ikke sjovt det der.

--
Mvh Max

Fra : Allan Krautwald

Dato : 07-01-07 17:18

> Ikke sjovt det der.

Var der nogen der gennem alle disse indlæg så fandt ud, hvad starteren af
tråden gerne ville vide...nemlig hvor gammel Ulla Cold er?
Mon ikke hun har været omkring 25 da bandet startede og derfor er i omegnen
af 50 nu? Blot et kvalificeret gæt...for nogle har ikke kunnet give mig svar
heller.

Fra : Max

Dato : 07-01-07 17:23

Hej Allan

> Mon ikke hun har været omkring 25 da bandet startede og derfor er i
> omegnen af 50 nu? Blot et kvalificeret gæt...for nogle har ikke
> kunnet give mig svar heller.

Sidst jeg så hende lignede hun sådan en på den alder, måske
endda nærmere de treds.

--
Mvh Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 07-01-07 17:51

Allan Krautwald skrev:

> [...]
> derfor er i omegnen af 50 nu? Blot et kvalificeret gæt...for
> nogle har ikke kunnet give mig svar heller.

Storebroderen, Ulrik Cold, er född 15 maj 1939 i Köpenhamn,
dansk operasångare.

Men jeg kan ikke finde en wikipediaartikel, som nævner
Ullas fødselsdata. Måske er det fordi det ikke er "pænt"
at spørge om en kvindes alder. :·)

--
Herluf :·)

Fra : isteen

Dato : 07-01-07 17:46

Peter Heide <pheide@ofir.dk> wrote:
> [...]

> sønderjylland. det er en pine at høre hende. desværre er
> er rædslen populær på diverse jukeboxe rundt om i byen.

Jeg ha heldigvis ikke en skid forstand på den type musik, men jeg troede
hun havde en fin fin sangstemme....men jeg behøver jo ikke nødvendigvis
lytte til den

Fra : Kim Larsen

Dato : 09-01-07 09:32

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> sønderjylland. det er en pine at høre hende. desværre er
> er rædslen populær på diverse jukeboxe rundt om i byen.

Jeg er en af dem som hørte Ulla Cold i 80´erne live og jeg kan tydelig huske
at hun lød af r*ven til live, en rimelig skuffelse. Hun fungerede noget
bedre på pladeindspilningerne, der var meget stor forskel.

Jeg mener med nogenlunde sikkerhed at Ulla Cold er i slutningen af 50´erne
men jeg kan heller ikke finde dokumentation på det.

Kim Larsen

E-mail: kl2607@gmail.com