Midlertidig ændring af ADSL-hastighed..
Fra : Niels Skovmand

Dato : 27-06-01 16:29

Jeg har selv ADSL og har altid ønsket mig at kunne bestille en hurtigere
forbindelse bare for én dag en gang i mellem. Jeg så CC's Booster i dag og
er meget imponeret, men i mit område er det kun Tele DK som dækker.

Ved I om Tele Danmark (eller hvad de hedder her for tiden) er i gang med
lignende ideer? Det ville være stort..

/ Skovmand.

Fra : Hov-Hov

Dato : 27-06-01 16:47

> Ved I om Tele Danmark (eller hvad de hedder her for tiden) er i gang med
> lignende ideer? Det ville være stort..

Det kommer engang til efteråret!

Johnny

Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-06-01 20:57

On Wed, 27 Jun 2001 17:28:36 +0200, "Niels Skovmand" <woodman@lite.dk>
wrote:

>Ved I om Tele Danmark (eller hvad de hedder her for tiden) er i gang med
>lignende ideer? Det ville være stort..

Ja, det kommer til efteråret, og det bliver muligt at ænder hastigheden
med få minutters varsel.

Fra : Andreas

Dato : 28-06-01 09:13

On Wed, 27 Jun 2001 21:56:37 +0200, Ivar Madsen
<news-12-04-01@nemo.dyndns.dk> wrote:

>On Wed, 27 Jun 2001 17:28:36 +0200, "Niels Skovmand" <woodman@lite.dk>
>wrote:
<.... TDC ADSL boost....>

Hmm, umiddelbart lyder det da spændende. Måske en service man selv
kunne få brug for engang.

Er der mon et sted hvor man kan læse mere om denne (kommende) ordning?

--

Med Venlig Hilsen
- Andreas

Fra : Cubus