Hejza!!!
Fra : Arvid

Dato : 27-06-01 15:30

Jeg er lige begyndt på min første
hjemmeside og vil gerne have at
den spalte med link/knapper bliver
og det er kun forsiden der forsvinder
når jeg vil henvise til en anden ...Hmmm

Er der en som kan hjælpe mig

Arvid

Fra : Andreas Paasch

Dato : 27-06-01 16:13

Arvid,

nu har jeg ikke været på din side, men alle mine klokker fortæller mig at du
bruger frames, dvs. navigerer fra venstre frame og viser i højre - det er
ret normalt.

Det du skal gøre når du koder en navigationsknap i venstre side er at sikre
dig, at den peger på indholdssiden i højre side. Hvis du vælger at lave en
hyperlink kan du i nederste højre hjørne sætte mål/target for det hyperlink.
Klik på den knap og poof, et nyt vindue kommer frem der i venstre side viser
dig din framestruktur. Vælg her, i hvilken af dine framessider den valgte
link skal vises.
Ok til det ... og ok igen, vupti, din hyperlink er sat til visning i den af
dig valgte side.

Bruger du hover-buttons er princippet det samme. Men, du skal huske på at
hvis du bruger de der hover-buttons at der er tale om java-appletter,
tillægsprogrammer.
Lægger du dem i en sti for sig selv, skal de to fp*.class filer også
kopieres til den nye sti, ellers vil dine knapper ikke virke helt som du
regner med.

.... I det lange løb vil du nok finde ud af, at de måske er gode at starte
med men på sigt ikke særlig smarte. Men, et sted skal man jo starte.

Mvh.
Andreas Paasch

Fra : R.O.

Dato : 27-06-01 17:05

Fra : Andreas Paasch

Dato : 27-06-01 19:08

Blander mig lige hurtigt for et ekstra sekund ...

> P.s.: Jeg ved ikke, hvorfor jeg lige foreslog, at en evt. ny side skulle
> hedde damer.htm.

Måske fordi Rita er en lille charmetrold ???? Så er det vel nærliggende,
ikke?

Mvh.
Andreas Paasch .... med et skælmsk smil

Fra : Rita

Dato : 27-06-01 21:03

"Andreas Paasch" <Andreas@Paasch.Net> skrev i en meddelelse news:9hd7bf$uv4$1@news.cybercity.dk...
> Blander mig lige hurtigt for et ekstra sekund ...

> Måske fordi Rita er en lille charmetrold ???? Så er det vel nærliggende,
> [...]

Hej Andreas
Ja det ved man aldrig......
Mvh. Rita
http://www.rita.esenet.dk