Somewhere over the rainbow - Hvilken versi~
Fra : Martin Madsen

Dato : 04-01-07 14:21

Hej,

I denne video er der i starten en version af Somewhere over the rainbow.

http://www.r-sky.com/videos/nextvideo/next_vid.html

Er der nogen der ved hvem der har lavet den?
Denne version er vist oprindeligt lavet af Israel Kamakawiwo'ole.....
fremragemnde, i øvrigt!

--
Mvh Martin

Fra : Ralph

Dato : 04-01-07 17:26

"Martin Madsen" <youngstar@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvem der har lavet den?

Sakset fra imdb.com

Best Music, Original Song
Harold Arlen (music)
E.Y. Harburg (lyrics)
For the song "Over the Rainbow"

--
Ralph

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-07 17:39

> [...]
>
> Er der nogen der ved hvem der har lavet den?
> Denne version er vist oprindeligt lavet af Israel Kamakawiwo'ole.....

Det kunne lyde som Norah Jones.

Hilsen Anne

Fra : Martin Madsen

Dato : 05-01-07 01:11

Tak for hjælpen, men nu har jeg fundet svaret selv.
Det er en pige der hedder Aselin Debison:

http://box.dk/Magellan/pages/main.jsp?storeId=10801&pageId=productDisplay&viewId=1533883

Mvh Martin

Fra : Lars Holst

Dato : 08-01-07 22:43

"Martin Madsen" <youngstar@mail.dk> said in news:459cff3f$0$72886
> [...]

> Er der nogen der ved hvem der har lavet den?
> Denne version er vist oprindeligt lavet af Israel Kamakawiwo'ole.....

Det gør Israel Kamakawiwo'ole meget bedre.

--
Lars Holst

Fra : Lars Holst

Dato : 08-01-07 22:58

Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> said in

> "Martin Madsen" <youngstar@mail.dk> said in news:459cff3f$0$72886
> $edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Det gør Israel Kamakawiwo'ole meget bedre.

Rettelse.
Det gjorde Israel Kamakawiwo'ole meget bedre.

Han er jo ikke blandt os mere.

--
Lars Holst

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-01-07 12:56

Martin Madsen wrote:
> Hej,
>
> I denne video er der i starten en version af Somewhere over the rainbow.
>
> http://www.r-sky.com/videos/nextvideo/next_vid.html

Det lyder som en kedelig version af denne:

http://www.youtube.com/watch?v=fCA7buI8z5A