Bådfører søges (RIB's)
Fra : atwr@yahoo.com

Dato : 04-01-07 10:38

Jeg har jævnligt behov for bådførere til sejlads i RIB's (7.5m og
større) der som minimum er i besiddelse af Duelighedsbevis (fritid),
SRC-certifikat (VHF) og Sundhedsbevis for Søfarende.

Hvis du er i besiddelse af det - eller ønsker at tage det - må du
gerne skrive mig en mail.

Sejlads kan være på hverdage såvel som weekends

De bedste hilsner

Allan

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 04-01-07 12:15

Hej Allan,

I dit indlæg gør du ikke opmærksom på om der på bådene kommer
personer, som i forbindelse med sejladsens gennemførelse betaler
for arrangementet i en eller anden forbindelse.
Gør der det skal bådføreren have erhvervsmæssigt
duelighedsbevis, samt have gjort tjeneste i handelsflåden i en
periode på på op mod 18 måneder og her tæller det ikke at
bådføreren har sejlet med fiskefartøjer.

Mvh/Harding

Fra : atwr@yahoo.com

Dato : 05-01-07 10:23

Hej Harding.

Det er korrekt det er erhvervssejlads, men vi har tilladelsen i orden
fra SFS Og de kræver ikke et erhvervsmæssigt duelighedsbevis til
vores RIB sejlads.
Uden at skal være ekspert tror jeg bl.a. en forskel ligger i vores
tilladelse ikke dækker "oceangående sejlads", måske!?

Vi går under udtrykket "blødt erhverv"

De bedste hilsner

Allan

Fra : Pia & Christian

Dato : 05-01-07 13:16

Hvor i landet er det?

Mvh.

Christian Rasmussen

Fra : atwr@yahoo.com

Dato : 08-01-07 14:02

Den primærer sejlads er i Kbh området

Fra : søren svendsen

Dato : 18-01-07 22:03

Jeg har duelighedsbevis for erhverv og ROC. (Bedstemand) Vil måske gerne
have en weekendtjans..

sgs(at)femkant(dot)dk