Problem med bundkort
Fra : Co@ch [4130]

Dato : 04-01-07 00:00

Jeg får fejlen ved boot: Verifying DMI Pool Data.............
Og så kommer jeg ikke videre.

Har resettet Cmos...uden resultat
Har installeret på anden hardisk...uden resultat
Har prøvet andre ram...uden resultat
Har opdateret Bios....uden resultat.
Har lavet ny MBR og bootsector...uden resultat.

Læste på nettet, at det nok betød nyt Mobo?
Kan det bekræftes?

mvh
Bri@n

Fra : Mads

Dato : 04-01-07 00:30

On Wed, 3 Jan 2007 23:59:42 +0100, "Co@ch [4130]"
<coach(fjern)@(dette)lite.invalid> wrote:

> [...]
>Har opdateret Bios....uden resultat.
>Har lavet ny MBR og bootsector...uden resultat.
>
>Læste på nettet, at det nok betød nyt Mobo?

Står din RAM til den rigtige hastighed i BIOS?
Prøv evt. at sætte den lidt ned.

mvh Mads

Fra : Co@ch [4130]

Dato : 04-01-07 07:37

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Står din RAM til den rigtige hastighed i BIOS?
> Prøv evt. at sætte den lidt ned.
>
> mvh Mads

Rammene står til AUTO og har gjort det altid uden problemer.

Der kan ikke justeres i hastigheden.

Mvh
Bri@n

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 04-01-07 20:54

"Co@ch [4130]" <coach(fjern)@(dette)lite.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har opdateret Bios....uden resultat.
> Har lavet ny MBR og bootsector...uden resultat.
>
> Læste på nettet, at det nok betød nyt Mobo?

Der er desværre mange muligheder. Her kan du bl.a. læse om nogle af dem:
http://www.computerhope.com/issues/ch000474.htm

Kurt

Fra : Co@ch [4130]

Dato : 04-01-07 22:56

Jeg har fundet problemet.

Primær hardiskcontroller er stået af.
Løste det ved at sætte hardisk som master og DVDbrænderen som slave på
sekundær controller
Den booter fint der.

Tak for inputs

mvh