World of warcraft
Fra : Thomas Harthimmer

Dato : 03-01-07 17:52

hej gruppe...
jeg har tænkt meget over at købe det nye world of warcraft ( wow) men ville
lige høre om det stadig er samme pris.. altså om det stadig koster ca 100 kr
om måneden... håber i vil hjælpe
PS WOW er rigtig sjovt...

Fra : keldo

Dato : 03-01-07 23:09

"Thomas Harthimmer" <Thomas@xxxbiaf.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ville lige høre om det stadig er samme pris.. altså om det stadig koster
> ca 100 kr om måneden... håber i vil hjælpe

ja, det afhænger jo lidt af dollarkursen, men det bliver ca. 100,- om mdr.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 04-01-07 04:27

On Wed, 3 Jan 2007 17:51:37 +0100, Thomas Harthimmer wrote:

> [...]
> lige høre om det stadig er samme pris.. altså om det stadig koster ca 100 kr

Ja, det bliver ved med at være de gamle gamecards man skal bruge, dvs.
prisen bliver den samme.

Alt i alt bliver det jo en slags penge hvis du både skal investere i
spillet + expansion, men jeg synes jeg personligt har fået meget for
pengene i underholdning.

Fra : Jan Smed

Dato : 29-09-09 02:12

Thomas Harthimmer wrote:
> [...]
> lige høre om det stadig er samme pris.. altså om det stadig koster ca 100 kr

Det koster 60.-/mdl hvis du køber for et halvt år ad gangen.

Fra : skibber

Dato : 29-09-09 10:54

On 29-09-2009 03:11:48, Jan Smed wrote:

> Det koster 60.-/mdl hvis du køber for et halvt år ad gangen.

Og det kan rigtigt godt betale sig.
/fb

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 30-09-09 14:53

skibber <fredibau@gmail.com> declared in:
h9slfa$5gu$1@news.albasani.net :

> Og det kan rigtigt godt betale sig.
> /fb

Jeg er enig i at spillet er pengene værd, og også i at det godt kan
betale sig at abonnere for en længere periode af gangen så man får
rabat. Og de ovenstående tal passer.

Men nu skriver Thomas "det nye world of warcraft", så jeg ville lige
sikre mig at følgende bliver slået fast (til Thomas):

Der er kun ét spil, der hedder "World of Warcraft", og dermed ikke
er "nyt" World of Warcraft. Spillet udkom i 2005 i Danmark.

Der er sidenhen udgivet 2 udvidelsespakker, som ikke er nødvendige
for at spille spillet. Men man SKAL have selve spillet, hvis man vil
prøve udvidelsespakkerne. Endvidere kræver den seneste udvidelses-
pakke både det originale spil, OG den første udvidelsespakke.

Oversigt:
"World of Warcraft" (WoW)- Selve spillet. Skal købes.
"The Burning Crusade" (TBC) - Første udvidelsespakke. Kræver spillet.
"Wrath of the Lich King" (WotLK) - Anden udvidelsespakke. Kræver
begge ovenstående.

Udvidelsespakkerne er mest beregnet til folk der har brugt meget
tid på selve spillet allerede. Der er dog også lidt ekstra til
helt nye spillere.

Sidst, men ikke mindst, skal to ting nævnes:

1. Du kan prøve spillet gratis i 14 dage:
http://www.trywarcraft.com/index_dk.html

2. Selve spillet kan spilles gratis i de første 30 dage hvis du
opretter et abonnement (dvs. 60 dage for 30 dages pris) som kan
annulleres inden første betaling uden problemer.

Hvis du har spørgsmål skriver du bare igen, og hvis du allerede
var helt med på ovenstående, så beklager jeg misforståelsen.
Det er bedre at være på den sikre side... :)

--

Permanently behind me: SWG & Age Of Conan.
Currently playing: WoW, LOTRO, WAR & Darkfall